سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

افزایش 76 درصدی بارندگی در قروه

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: میزان بارندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در قروه 76.2 درصد افزایش و در سنندج 14.7 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،حیدری با بیان اینکه وضعیت دما طی چند روز آینده و تا روز 5شنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهد داشت گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی سامانه بارشی در روز سه‌شنبه بر استان فعال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی در سنندج به 5 تا 10 میلی‌متر و در نواحی غربی استان همچون بانه و مریوان نیز به 20 میلی‌متر می‌رسد افزود:بر اساس نقشه‌های دریافتی در هفته آینده شاهد بارش‌های مناسبی در استان خواهیم بود.
مدیر کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته سراب شهرک دهگلان با دمای یک درجه زیر صفر بوده است اضافه کرد: سلین با دمای 21 درجه بالاترین دمای استان را داشته است.
حیدری با اشاره به اینکه میزان بارندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در قروه 76.2درصد و در دهگلان 9 درصد افزایش داشته است گفت:میزان بارندگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در سنندج 14.7 درصد و در سقز 14.2 درصد کاهش داشته است./س
انتهای پیام/
برچسب ها: افزایش ، بارندگی ، دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.