سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

معرفی ۶۰ دانشمند از نفرات اول کنکور/ "شرکت‌های دانش بنیان" جز اصلی اقتصاد مقاومتی

ستاری گفت: بر اساس توافق نامه‌ای که تا آخر سال توسط وزیر بهداشت امضا می‌شود، ۶۰ نفر از نفرات اول کنکور به عنوان دانشمند معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیهٔ همایش فن بازار در جمع خبرنگاران گفت: اصول اصلی "اقتصاد مقاومتی" بحث شرکت‌های دانش بنیان است. این مسئولیت ما را از جهت کلیه زمینه‌های اجرایی شدن سنگین می‌کند، از جمله توسعهٔ فن بازار‌ها که در همایش امروز مطرح شد. 

وی افزود: بحث بعدی که در سال آینده رشد پیدا می‌کند، حرکت در به سمت دانش است که نشانه اقتدار ملی و جز برنامه‌های اصلی معاونت علمی است. 

وی اظهار داشت: ما در حوزهٔ بهداشت برنامه‌ای داریم که توافق نامه‌اش تا آخر امسال با وزیر امضا می‌شود که طبق آن ۶۰ هزار نفر از نفرات بر‌تر کنکور با آموزش‌های خاصی که برای آن‌ها می‌گذاریم به عنوان ۶۰ دانشمند معرفی می‌شوند، در واقع این افراد شامل نفرات اول کنکور به اضافه برگزیدگان المپیاد هستند که مورد حمایت در این حوزه قرار می‌‍گیرند. 

دکتر ستاری خاطرنشان کرد: ما در آیین نامهٔ جدید دانشگاه و اساتید راهنما را بیشتر فعال می‌کنیم تا بر دانشجو نظارت داشته باشند و از دانشگاه‌های نخبه پرور بیشتر حمایت شود، چون با این نظام دادن سرانه‌ها موافق نیستم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۰۸:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
حمایت ویژه بنیاد ملی نخبگان از 60 نخبه پزشکی