سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاس یک گام تا قهرمانی در لیگ جودو

قهرمان لیگ برتر جودو فردا مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سالن شهید افراسیابی تهران فردا میزبان هفته پنجم و پایانی لیگ برتر جودو است، جایی که شش تیم لیگ برتری برای مشخص شدن قهرمان باید باهم رقابت کنند.

تیم پاس ثامن‌الحجج با 24 امتیاز درصدر قراردارد و تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان با 21 امتیاز و پالایش گاز ایلام به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

در ادامه این رقابتها و درهفته پنجم و در دور نهم تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت مسجد سلیمان باهم رقابت می‌کنند و بعد از آن موسسه مالی و اعتباری میزان و پاس ثامن‌الحجج و در پایان دور نهم پالایش گاز ایلام و نیروی زمینی ارتش مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و در دور دهم و پایانی تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان و نفت مسجد سلیمان و همچنین پالایش گاز ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی و در آخر نیروی زمینی ارتش و پاس ثامن‌الحجج رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تکلیف قهرمان این دوره از لیگ برتر مشخص شود.

گفتنی است، درمسابقات فردا تقابل حامد ملک‌محمدی و امیر قاسمی نژاد در 81 کیلوگرم، سعید مولایی و الیاس علی‌اکبری در 73 کیلوگرم و همچنین پرویز سوبیرف و محمد جمالی در 90 کیلوگرم دیدنی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر ، جودو ، قهرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.