سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامران در دیدار با سفیر اتریش:

کشتار زنان و کودکان بی‌گناه توسط گره‌های افراطی قابل قبول نیست

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اتریش در دیدار با فردریش اشتیفت گفت: کشتار زنان و کودکان بی‌گناه توسط گروه‌های افراطی و تروریست از نظر جامعه مسلمانان قابل قبول نیست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، حسن کامران رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش در دیدار با فردریش اشتیفت سفیر اتریش در تهران که صبح امروز دوشنبه صورت گرفت با تأکید بر اهمیت رشد و توسعه ارتباطات میان جمهوری اسلامی ایران و اتریش در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: قابلیت‌های فراوانی در دو کشور وجود دارد که باید از آنها برای رشد و توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه روابط پارلمانی فیمابین استفاده کرد.
 
وی با اشاره به پیشینه گفتگوهای بین ادیان الهی اسلام و مسیحیت میان اندیشمندان دو کشور افزود: برگزاری جلسات منظم میان اندیشمندان اسلامی و مسیحی می‌تواند به تقویت و تحکیم صلح در منطقه و نزدیکی ملت‌ها کمک کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حضور گروه‌های تروریستی در منطقه عامل ناامنی گشته است، خاطرنشان کرد: کشتار زنان و کودکان بی‌گناه توسط گره‌های افراطی و تروریست از نظر جامعه مسلمانان قابل قبول نیست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.