سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اغاز22 اسفندماه توزیع میوه شب عید در مازندران

50 هزار تن مرکبات برای تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره سازی شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری بیان اینکه تاکنون انعقاد تفاهم نامه30 هزار تن مرکبات شب عید برای 21 استان کشور صورت گرفته است گفت: حمل بار برای استان ها از 7 اسفندماه اغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

محمد محمد پور ،قیمت مرکبات را یک هزار و 650 تومان دانست و اظهار داشت: یک هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید هم استانی ها توزیع خواهد شد.

محمد پور ادامه داد: 22 اسفندماه توزیع میوه های شب عید شهروندان مازندرانی اغاز خواهد شد و هم استانی ها می توانند با مراجعه به مکان های توزیع میوه های شب عید را دریافت کنند.

وی افزود: طی قرارداد منعقد شده از سوی اتحادیه باغداران ،سیب دماوند با قیمت 3 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران یاداور شد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در ایام عید کالاهای پرمصرف مانند گوجه و خیار به حد مورد نیاز در بازار وجود داشته باشد.

محمد پور ادامه داد: سهم مازندران از توزیع مرغ منجمد در سبد کالا 2 هزار و800 تن بوده است.

وی با بیان اینکه هیچگونه نگرانی برای تولید گوشت قرمز در ایام عید وجود ندارد گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام بیش از 4 هزار تن گوشت قرمز برای ایام نوروز ذخیره سازی کرده است.

محمد پور به قیمت گوشت قرمز در نمایشگاه های بهاره اشاره کرد و افزود: قیمت ها به نوع گوشت بستگی دارد و از 18 هزار تومان تا 19 هزار و 500 تومان عرضه می شود./س


برچسب ها: آغاز ، توزیع ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.