سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشنده: تمامی موارد حتی فیوزهای برق را هم کنترل کردیم/آملی ها قدرت پیکانی‌ها رامهار کردند

دیدار تیمهای والیبال پیکان وکاله‌ آمل درمرحله پلی‌آف با نتیجه سه بر یک به نفع آملی‌ها به پایان رسید.

 غفار درخشنده ناظر دیدار تیمهای پیکان وکاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان برگزار کننده در شهر آمل نهایت همکاری را در خصوص اجرای یک بازی بدون حاشیه و دور از هیاهو انجام دادند.
 
وی تصریح کرد: روزقبل از بازی طی جلسه‌ای که با مسئولان شورای امنیت شهر آمل و نیروی انتظامی داشتیم حساسیت بازی را برای آنها توضیح دادیم و موارد احتمالی که باعث بروز حاشیه می‌شود را بیان کردیم، خوشبختانه آنها هم نهایت همکاری را با ما داشتند و به طور کلی سالن را تحت مراقبت خود قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: پیش از شروع بازی برخی تماشاگران آملی حاضر در سالن اقدام به بیان یک شعار کلی بر علیه تیم پیکان کردند، که با آنها صحبت و اعلام کردم که در صورت تکرار چنین اتفاقی بازی را به طورکلی تعطیل خواهیم کرد که خوشبختانه این مورد هم دیگر تکرار نشد.
 
ناظر ویژه دیدار تیمهای پیکان و کاله یادآور شد این دیدار با حضور سه الی چهار هزار تماشاگر برگزار شد.  
 
نظارت پیش از شروع مسابقات اهمیت به سزایی در بروز حواشی دارد ما با بررسی تمامی موارد حتی فیوزهای برق از بروز حاشیه جلوگیری کردیم، خوشبختانه کارگروه داوری هم در این بازی حساس و سنگین بی‌نقص بود و مشکل آفرین نشد.
 
درخشنده یادآورن شد: دراین بازی تیم پیکان درست اول مافوق تصور و بی‌نظیر کارکرد، آنها درسرویس عالی بودند "مهدی بازارگرد" در این ست دفاع بی‌نقصی داشت اما بعد از ست دوم آملی‌ها به خود آمده و مانع از امتیاز آوری حریف شدند و با شکست آنها جواز صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ را به دست آوردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: امتیاز ، مسابقات ، پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.