سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اجرای ویژه برنامه های متعدد از سوی اداره فرهنگی صورت می گیرد؛

توزیع بسته ها و بروشورهای فرهنگی ویژه ایام فاطمیه و نوروز در منطقه 22

شهرداری منطقه 22، گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال، برنامه های گسترده ای را برای شهروندان و با مشارکت آنان برگزار می کند.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 بعنوان یکی از مهمترین ادارات اجرا کننده برنامه های اجتماعی و فرهنگی، برنامه های متنوعی را برای ایام نوروز شهروندان قطب تفریحی گردشگری پایتخت تدارک دیده است.

وي تصريح كرد: این برنامه ها با هدف ارتقای سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان و به تفکیک ادارات موجود برگزار می شود و در این میان، اداره فرهنگی برنامه هایی تدارک دیده که نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است.

وي گفت:برپایی ایستگاه های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی با مشارکت نواحی و سراهای محله های 9 گانه و برگزاری جشن نوروز و مراسم روز 13 فروردین با مشارکت سراهای محله ها از جمله برنامه های تدارک دیده شده از سوی اداره فرهنگی منطقه است.

وی با اشاره به اینکه نوروز سال 93 به شمیم ایام فاطمیه (س) معطر است و در این زمینه نیز برنامه هایی در منطقه و با حضور و مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد، افزود: توزیع بسته ها و بروشورهای فرهنگی با موضوع ایام نوروز و ایام فاطمیه، برگزاری مراسم ایام فاطمیه از تاریخ 6 تا 16 فروردین 93 در مساجد و حسینیه های موجود در منطقه، دیدار با خانواده های معظم شهدا در ایام پایانی سال 92 به منظور پاسداشت مقام والای شهدا و تبریک سال نو به خانواده های معزز ایشان، برگزاری تورهای گردشگری به مقصد موزه ها و اماکن گردشگری و مذهبی با همکاری سراهای محله های 9 گانه همچنین برپایی و اقامه نماز ظهر روز 13 فروردین در بوستانها و مجموعه های شاخص منطقه بویژه دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جنگلی چیتگر و بوستان جوانمردان ایران از جمله برنامه های این اداره در طرح استقبال از بهار سال 93 است.
برچسب ها: بروشور ، بسته ، فاطمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۱۶:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سلام لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به شروع سال نو و ایام فاطمیه درداخل بسته های فرهنگی چه چیزی هست تا ما هم بتوانیم در شهرهای دیگر از آن استفاده کنیم و مردم لذت ببرند
محمد صابر
۲۳:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام اینجانب درخواست دریافت این بسته های گرانبهارادارم تابتوانم باتوزیع ان درنشریه انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بقدری دراین کارنیک شریک باشم