سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را به آمل می آوریم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پس از پیروزی 3بریک تیمش در سومین دیدار مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برابر پیکان تهران، وصعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها، جام قهرمانی امسال لیگ برتر را حق کاله مازندران دانست.

ˈبهروزعطاییˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: با عبور از پیکان تهران راه زیادی را برای رسیدن به جام قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر والیبال پیمودیم و این روند خوب تیمی را در بازی نیمه نهایی هم تکرار خواهیم کرد.

سرمربی کاله مازندران ادامه داد: این شکست چیزی از ارزشهای پیکان تهران و کادر فنی این تیم کم نخواهد کرد، چرا که آنان هم برای شکست تیم کاله مازندران، تلاش های زیادی کردند وبازیکنان تیم ما را به شدت تحت فشار گذاشتند.

عطایی افزود: پیش بینی بازی سختی را برابر پیکان تهران داشتیم و بازیکنان ما جنگنده ظاهر شدند وبه آن چیزی که حقشان هم بود در این دیدار رسیدند.

عطایی، از عملکرد شاگردانش برابر تیم پیکان تهران تمجدید کرد وادامه داد: در این مسابقه تماشاگران آملی هم به خوبی از تیم کاله حمایت کردند و این پیروزی به آنها تعلق دارد و به آنها هدیه می کنم.

سرمربی کاله مازندران تاکید کرد: تمام تلاش بازیکنان وکادر فنی تیم کاله مازندران کسب جام قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر والیبال و آوردن این جام به آمل است.

تیم کاله مازندران در چارچوب سومین بازی مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برابر پیکان تهران عصر یکشنبه در تالار ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف این تیم رفت وطی آن با نتیجه 3 بر یک میهمان قدرتمند خود را با شکست بدرقه کرد ودر مجموع با برتری 2 بر یک در سه مسابقه برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد./ب


برچسب ها: جام ، والیبال ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.