سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بناکار‌: هیچ یک از خواسته‌هایمان را اجرا نکردند/بازیکنان تبریز سنگ تمام گذاشتند

تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار پایانی مرحله پلی‌اف مسابقات لیگ برتر والیبال مقابل تیم میزان خراسان در مشهد شکست خورد.

عادل بنا کار مربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما نتیجه این دیدار  را میلی متری واگذار کردیم این شکست در شرایطی اتفاق افتاد که بازیکنان تبریزی بهترین عملکرد خود را مقابل حریف اجرا کردند.
 
 وی تصریح کرد: پیش از رفتن به مشهد درخواست‌های خود را با ارسال نامه‌ای سازمان لیگ فدراسیون اعلام کردیم که متاسفانه هیچ یک از درخواست‌های ما مورد قبول واقع نشد و از سوی مسئولان به مرحله اجرا در نیامد.
 
مربی تیم  والیبال شهرداری تبریز در ادامه یاد آور شد: در خواست‌های ما مربوط به ساعت تمرین قبل از مسابقه، ممنوعیت ورود طبل به سالن مسابقه کمک کردن از اکیپ داورانی که در  دور رفت پلی‌اف در بازی حضور نداشتند و عدم استفاده از  بنر‌های تبلیغاتی با جنس آهن بود که متاسفانه هیچ یک از این موارد مورد توجه مسئولان قرار نگرفت و بازی در شرایط سخت برای ما اجرا شد و از نکات مهم این دیداراستفاده از ترکیب داورانی بود که در بازی دور رفت پلی اف حضور داشتند. 

آنها در دیدار اول هم سه الی 4 اشتباه فاحش را در قضاوت‌های خود انجام دادند، استفاده مجدد از آنها نوعی شائبه را برای ما بوجود آورد.

بنا کار گفت: بازیکنان ما در این بازی به نوعی سنگ تمام گذاشتند و در تمامی موارد فنی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دادند.
متاسفانه در ابتدای ست دوم " علی رضا مباشری" دریافت کننده قدرتی حریف مصدوم شد ما از این وضعیت به شدت ناراحت شدیم.

وی گفت: بازیکنان تیم مشهد در زدن سرویس بسیار عالی عمل کردند ولی تبریزی‌ها هم مقابل آنها کم نیاورده و با تمام قوا بازی کردند اگر ما درست چهارم موفق به برد حریف شده بودیم به طور قطع از امروز خود را برای بازیهای مرحله نهایی باید آماده می کردیم.

گفتنی است، تیم والیبال میزان خراسان با این برد جواز حضور به جمع چهار تیم برتر مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عادل ، هیچ ، تبریز ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.