سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوچان نژاد: بدون مهره‌های کلیدی بردیم/تبریز‌ی‌ها به طور جد برد می‌خواستند

تیم والیبال میزان خراسان در سومین دیدار مرحله پلی آف مقابل تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر 2 پیروز شد و به مرحله نهایی راه یافت.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود متاسفانه در تمرین آماده سازی یک روز قبل از بازی در ثانیه‌های آخر رحمان داوودی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و ما وی را برای بازی مقابل تبریزی‌ها از دست دادیم.
 
وی تصریح کرد: در دیدار مقابل شهرداری تبریز وقتی ست اول را با پوئن 25 بر 14 بردیم امیدوار شدیم که این بازی را با امتیازات بالا به پایان خواهیم رساند اما در دقایق ابتدایی ست دوم متاسفانه علیرضا مباشری دیگر مهره کلیدی دچار پیچیدگی از ناحیه مچ پا شد و ادامه بازی را از دست داد.
 
وی تصریح کرد: تبریزی‌ها با تمام قدرت و با جدیت هرچه تمام آمده بودند تا بازی را ببرند که اجاره این اتفاق را به آنها ندادیم. با وجود آن که سالن مهران در این دیدار مملو از تماشاگر شده بود اما خوشبختانه هیچ مشکل حاشیه‌ای به وجود نیامد و داوران بدون اشتباه کار خود را دنبال کردند.
 
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه اظهار داشت: ما با زدن سرویس‌های هدفدار و قدرتمند خود دریافت حریف را متزلزل کردیم شاگردانم در ست‌های چهارم و پنجم توپ‌های مرده و بی‌دفاع را به خوبی جمع کرده و به امتیاز تبدیل می‌کردند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.