سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت در تیرماه 92:

رجعت دوباره احمدی‌نژاد از زبان الهام/ سفر رئیس‌جمهور به روسیه/ عدم تمایل مشایی به کار سیاسی

اظهارات الهام سخنگو دولت دهم درباره رجعت دوباره احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان، سفر رئیس‌جمهور به روسیه، عدم تمایل مشایی به ادامه کار سیاسی پس از دولت دهم و واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صداوسیما از مهم‌ترین رویدادهای تیرماه 92 بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، دولت دهم از ابتدای شروع به کار خود فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است که در این گزارش به فعالیت‌های این دولت در تیرماه 92 می‌پردازیم.

تمبر يادبود "سرباز گمنام" در وزارت اطلاعات رونمايي شد

به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و همزمان با ایام نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج) مراسم ویژه­‌ای در وزارت اطلاعات برگزار و طي آن از تمبر یادبود سرباز گمنام رونمايي شد.

رحيمي: تورم 30/5 درصدي در شرايط کنوني کشور جاي خرسندي دارد

معاون اول رئيس‌جمهور گفت: امروز تورم در کشور حدود 30.5 درصد است که با توجه به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و اعمال تحريم‌هاي متعدد از سوي دشمنان، هنوز اين رقم جاي خرسندي دارد؛ چرا که در سابقه اين کشور و در گذشته شاهد تورم بيش از 40 درصد ، در شرايطي که تحريمي در کار نبوده ، بوده‌ايم.

احمدي‌نژاد به اکبر عبدي و داريوش ارجمند نشان درجه يک فرهنگ و هنر داد

رئيس‌جمهور در مراسمي به اکبر عبدي و داريوش ارجمند از پيشکسوتان عرصه هنر و نمايش و به پاس قدرداني از سالها تلاش و خدمات آنان، نشان درجه يک فرهنگ و هنر اعطا کرد.

محال است کلمه‌ای خلاف عدالت و حقوق ملت صحبت کنیم/ دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ ایران است

رییس جمهور با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ ایران است، گفت: برای رسیدن به حکومت جهانی ما ابتدای راه هستیم و باور داریم که این روز محقق می‌شود.

احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان(عج) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت

سخنگوی دولت با بیان اینکه با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی‌نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت، گفت: به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.



صندوق رای بهترین زبان مردم است/ اعتدال در سیاست خارجی تعامل موثر و سازنده با جهان است

رئیس‌جمهور منتخب مردم با بیان اینکه شنبه و يکشنبه بعد از برگزاري انتخابات دنياي ديگري بود، گفت: از دوشنبه نقطه عطفي در تاريخ کشور به تصوير کشيده شد. نقش اصلي اين نمايش بزرگ را ملت ايران ايفا کردند و البته رهنمودهاي مقام معظم رهبري از آغاز تا پايان حماسه نقش بي‌بديلي داشت.

سفر احمدي‌نژاد به روسيه/ رئيس‌جمهور با پوتين، نوری المالکی و مورالس ديدار مي‌کند

محمود احمدي‌نژاد براي شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز به مسکو پايتخت روسيه سفر خواهد کرد.



رهبر معظم انقلاب چه توصيه‌هايي به آيت‌الله هاشمي، خاتمي و احمدي‌نژاد داشتند؟ + تصاوير

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در مراسم‌ تنفيذ روساي جمهور، توصيه‌هاي ارزشمند و مدبرانه‌اي به منتخبان ملت به عنوان سکانداران قوه مجريه داشتند.

۱۰۰ درصد مطمئن بودم رئیس‌جمهور می‌شوم / مدتی است در موضوع هسته‌ای دخالت ندارم/ این دولت، دولتی پاک بود/ دولت هیچ بدهی‌ای به بانک مرکزی ندارد

رئيس‌جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بالاترین اجرای قانون اصل 44 را این دولت داشته است و این دولت هیچ بدهی به بانک مرکزی ندارد و حتی بدهی دولت‌های قبلی را هم تسویه کردیم.

تشکیل "بنیاد بهار" مربوط به ما نمی‌شود

مشایی گفت: ما از ایجاد بنیاد بهار اطلاعی نداریم و تشکیل آن مربوط به ما نمی‌شود.

مشايي: تمايل به کار سياسي ندارم/ نگراني براي به حاشيه رفتن گفتمان احمدي‌نژاد وجود ندارد

مشاور رئيس‌جمهور با بيان اينکه گفتمان احمدی‌نژاد همان گفتمان مردم و انقلاب اسلامی است، گفت:‌ احمدی‌نژاد قطعا در هر شرایط با استفاده از ابزار، وسیله‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار دارد تلاش می‌کند انعکاس‌دهنده این گفتمان باشد و نگرانی از به حاشیه رفتن این گفتمان وجود ندارد.

زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صداوسیما واگذار مي‌شود

معاون اول رئیس‌جمهور از واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به صداوسیما با تصويب دولت خبر داد.

پروین احمدی‌نژاد: برادرم! تو شهید تهمت شدی

پروین احمدی‌نژاد در مراسم تجليل از فعالان حوزه زن و خانواده در دل‌نوشته‌اي، اظهارات جالبي در باره برادرش عنوان کرده است.



تصوير دستخط رهبر معظم انقلاب در قرآن هديه به احمدي‌نژاد

شب گذشته و در پایان آخرین جلسه احمدی‌نژاد و اعضای هیئت وزیران با رهبر معظم انقلاب رئیس‌جمهور و اعضای کابینه وی یک جلد قرآن از دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هدیه گرفتند.



احمدي‌نژاد: منزل ما در نارمک آماده شده و در حال اسباب کشي هستيم

رئيس جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا شما پس از پايان رياست جمهوري در پاستور مي‌مانيد، گفت: منزل ما در نارمک آماده شده و در حال اسباب کشي هستيم.

احمدی‌نژاد در آخرين سفر خود در قامت ریاست‌جمهوری عازم بغداد شد

محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان دقایقی پیش در آخرين سفر خود در قامت رياست جمهوري عازم بغداد شد تا با مقامات این کشور دیدار داشته باشد.

آرزوي احمدي‌نژاد چيست؟

رئيس‌جمهور کشورمان به پرسشي درباره مهمترين آرزويش براي ملتهاي جهان پاسخ داد.

نهم مردادماه؛ آخرین جلسه هیئت دولت به رياست احمدي‌نژاد

دبیر هیئت دولت از تشکیل آخرین جلسه كابينه در نهم مردادماه به ریاست محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، دهم ، تیرماه ، گزارش ، مشایی ، رحیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.