سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برای صنعتی شدن واحد های دامپروری تسهیلات اعطا می شود

استاندار کرمان گفت: واحدهای دامپروری و پرورش گاو شیرده استان، باید از وضعیت سنتی و نیمه صنعتی به سمت صنعتی شدن و استفاده از فن آوریهای روز حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علیرضا رزم‌ حسینی در حاشیه بازدید از دو مجموعه دامداری نیمه ‌صنعتی و صنعتی شهر کرمان، آگاهی از مشکلات واحدهای دامداری استان را، از مهم ترین اهداف این بازدید عنوان کرد و افزود: با صنعتی شدن واحدهای دامپروری و پرورش گاو شیرده در استان کرمان، می توان در راستای افزایش کیفیت خدمات ، اشتغالزایی ، ورود فن آوری جدید و اقتصادی‌تر شدن صنعت دامداری گام های موثری برداشت.

وی از آمادگی دولت و دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه تسهیلات به منظور تبدیل مراکز سنتی به صنعتی و تقویت واحدهای بزرگ و متوسط خبر داد و خاطرنشان کرد: استان کرمان به ویژه مناطق سردسیر آن، ظرفیت مناسبی برای راه‌اندازی مراکز دامپروری و تولید شیر دارند.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه قیمت شیر در بازار لبنیات استان، باید رقابتی و غیردولتی شود، خاطر نشان کرد: عرضه و تقاضا باید قیمت شیر را تعیین کند، در این صورت واحدهای تولیدی به سمت افزایش کیفیت و بهره‌گیری از فن آوری جدید پیش می‌روند.

وی از برگزاری جلسه‌ای با واحدهای بزرگ دامداری شمال استان در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این جلسه در راستای رفع مشکلات واحدهای بزرگ دامداری برگزار می شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.