سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه‌هایی با تیترهای هماهنگ؛

اتاق فکر مطبوعات اصلاحات، روزنامه‌ها را باز هم با تیترهای هماهنگ روی گیشه برد

بسیاری از روزنامه‌های وابسته به جریان اصلاحات صبح امروز خبر حضور محمد خاتمی در مراسمی کوچک و کم‌اهمیت را به‌گونه‌ای کرد‌ند که گویی مهم‌ترین روز مسئله کشور است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، تصرف کیف توسط مخالفان غربگرای اوکراین و آزادی یولیا تیموشنکو، رهبر نارنجی‌های این کشور، چنان باعث ذوق‌زدگی مطبوعات وابسته به جریان اصلاحات شد که تمام صفحه برخی از این روزنامه‌ها به تصویر بانوی نارنجی تغلق یافت.

یولیا تیموشنکو از سال 2005 تا سال 2010 نخست‌وزیری دولت وقت اوکراین را که در نتیجه کودتای نارنجی روی کار آمده بود، در اختیار خود داشت اما پس از روی کار آمدن دولت "ویکتور یانوکویچ" با رأی مردم، به‌دلیل چندین جرم سیاسی و اقتصادی محکوم شد و به زندان افتاد.



ذوق‌زدگی روزنامه‌های زنجیر‌ه‌ای از بازگشت بانوی نارنجی به‌گونه‌ای بود که واکنش مسئولان ذیربط کشور را نیز در برداشت.

اما امروز، دوشنبه 1392.12.12 نیز در اقدامی زنجیره‌ای‌ و هماهنگ تیتر اول خود را به موضوعی بی‌اهمیت اختصاص دادند که هیچ ارتباطی با فضای روز کشور نداشت.

بسیاری از روزنامه‌های وابسته به جریان اصلاحات صبح امروز خبر حضور محمد خاتمی در مراسمی کوچک و کم‌اهمیت را به‌گونه‌ای پوشش داده‌اند که گویی مهم‌ترین روز مسئله کشور است.

البته صحبت‌های قابل تامل روز گذشته وزیر ارشاد درمورد ممیزی‌های کتاب و رفع فیلتر شبکه اجتماعی آمریکایی فیس‌بوک نیز نظر روزنامه‌های اصلاح طلب را به خود جلب کرد.










انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.