سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام حدود 30 پزشک متخصص به "استان سیستان و بلوچستان"

اعزام حدود 30 پزشک عمومی، دندانپزشک و متخصص برای انجام کلیه اعمال سرپایی، دندانپزشکی به صورت رایگان به منطقه اعزام شده اند.

علیرضا سرگزی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: شانزدهمین بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سیستان و بلوچستان از تاریخ 92/12/11 به مدت یک هفته آغاز به کار کرده است.

وی از حضور متخصصین در بخش های مختلف در این بیمارستان صحرایی خبر داد و گفت: در این راستا، متخصصینی اعم از اطفال، زنان، چشم پزشک، جراح عمومی، داخلی و ارتوپد فعالیت خود را از دیروز آغاز کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام 30 پزشک در این منطقه خبر داد و گفت: حدود 30 پزشک عمومی، دندانپزشک و متخصص برای انجام کلیه اعمال سرپایی، دندانپزشکی و ... به صورت خدمات رایگان به این منطقه اعزام شده اند.

سرگزی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از 35 هزار نفر خدمات رایگان در این بیمارستان صحرایی ارائه شود، اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی که شامل "بخش های آندوسکوپی"، داروخانه، اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و سونوگرافی است، پیش بینی می شود تا پایان برپایی این بیمارستان بیش از 35 هزار نفر خدمات رایگان دریافت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا، بیمارانی که نیاز به اعمال جراحی داشته باشند، به بیمارستان های سطح شهر و بیمارستان شهر ایرانشهر ارجاع داده خواهند شد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: پزشک ، بسیج ، دندانپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.