سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

شهردار جدید ملایر معرفی شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی شهردار جدید ملایر معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمودرضا عراقی، معاون امور عمرانی استانداری همدان در شورای اداری شهرستان ملایر و آئین تودیع و معارفه شهردار ملایر با بیان اینکه باید مدیریت کشور اصلاح شود، اظهار کرد: مردم در خرداد ماه امسال با حضور در پای صندوق ‎ های رأی دولتی را انتخاب کردند که شعار تدبیر و امید داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر دارای فرهنگ بسیار بالایی است، افزود: در خصوص انتخاب شهردار ملایر نیز، شورای شهر با خرد جمعی، فرد شایسته ای را برای شهرداری ملایر انتخاب کردند و ما نیز به این انتخاب اعتماد داریم.

معاون امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه راه‏های متفاوتی برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد، گفت: طبق تاکیدات ریاست جمهوری، ما به مدیریت درست نیاز داریم و این مدیریت و خدمتگزاری نیز باید آگاهانه و درست باشد.

وی خواستار عمل به فرهنگ جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران و مسوولان شد و بیان کرد: شهرداران باید موضوع مهم کارآفرینی، سرمایه گذاری و اشتغال مولد را مد نظر قرار داده و از تنگ نظری ‎ برای جذب سرمایه گذاران دوری کنند.

عراقی بر لزوم شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و جلوگیری از فعالیت های فسادزا تأکید کرد و افزود: اگر فعالیت‎ها شفاف باشد، قطعا راه فساد بسته می شود.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه ای در محیط کار تصریح کرد: شهرداران باید با استفاده از برنامه ‎ ها و روش ‎ های بهره وری، اثربخشی و کارایی فعالیت ‎ های خود را ارتقا داده و با استفاده از تجربیات یکدیگر، از هزینه ‎ های تکراری جلوگیری کرده و از مزیت ‎ های نسبی و انحصارهای هر شهری بهترین استفاده را داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهرداری تنها نهادی است که مردم به طور ملموس خدمات آن را مشاهده می کنند، گفت: شهرداری مجموعه ای است که می تواند خدمات نظام را به خوبی به رخ مردم بکشد.

علی نعمت چهاردولی افزود: حریت و آزادی رأی در انتخاب شهردار دارای نقش مهمی است که همه مسئولان باید نسبت به ادای دین خود به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ملایر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است، تأکید کرد: اتمام پروژه ‎ های نیمه تمام شهر توسط شهردار جدید ضروری است .
عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: نیاز است پس از اتمام پروژه ‎ های نیمه تمام، شهرداری برای جذب سرمایه گذار اقدام کرده و برای رشد و پیشرفت شهر به دنبال شروع پروژه جدید باشد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه نارضایتی به دلیل گستردگی کار در شهرداری بسیار بالا است، گفت: باید این موارد آسیب شناسی شده و هدف گذاری و برنامه ریزی برای آینده در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه ملایر نیز با بیان اینکه ولایت فقیه محور اصلی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد:  امروز ایران در سراسر جهان مطرح شده است و مقام معظم رهبری نیز به بهترین شکل این انقلاب را هدایت می کنند.

مصطفی آزادبخت با اشاره به انقلاب ‎ های کشورهای مختلف افزود: این کشورها بدلیل اینکه از نعمت ولی فقیه برخوردار نیستند، نتوانستند انقلاب خود را به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب دولت دکتر روحانی با مشی و منش اعتدال، حماسه سیاسی شکل گرفت، اظهار کرد: حماسه اقتصادی نیز با تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به طور قطع محقق می شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تأکید کرد: خدمت به مردم بزرگترین افتخار برای مدیران و مسئولان دستگاه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر نیز گفت: علاوه بر برنامه ‎ های ارائه شده از سوی شهردار جدید، هفت محور نیز از سوی شورای شهر برای شهردار تدوین شده است که باید در این راستا گام بردارد.

محمدرضا تیموری برنامه محوری، اجرای عدالت در توزیع خدمات به مناطق محروم شهر، مدیریت منابع انسانی، پرهیز از سلیقه کاری، تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از نیروهای متخصص، توجه خاص به امور عمرانی شهرسازی و پروژه ‎ های خاص مینی ورد، توجه به امور فرهنگی و مدیریت درآمدها و هزینه ها را از جمله این محورها برشمرد.

شهردار جدید ملایر نیز ایجاد خلاقیت و نوآوری در کار، تعامل با مسوولان، حفظ بیت المال، فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی، شفافیت در عملکرد، شایسته سالاری، بهره گیری از نظر نخبگان، انجام کارهای بزرگ و ماندگار و ایجاد تعامل متقابل با شهروندان را از جمله برنامه های محوری خود برشمرد.

علیرضا رضایی با بیاناینکه در حال حاضر شهرداری ملایر حدود 170 میلیارد ریال بدهی دارد، افزود: این مشکل با مدیریت هزینه ‎ ها و تدبیر و وحدت در کار، حل می شود.

در این آیین دکتر علیرضا رضایی به عنوان شهردار جدید ملایر معرفی و از زحمات غلامرضا کرمی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر تقدیر شد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهردار ، ملایر ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.