سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توییتر پخش زنده قطع انگشتان دست توسط تروریست های داعش را پوشش خبری می دهد !

انتشار بی ملاحظه این تصاویر دلخراش در حالی ازسوی مدیران فیس بوک و توییتر تایید می شود که اخیرا صفحه پرس تی وی به دلیل انتشار عکسی از سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان برای مدتی مسدود شده بود .

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  گروه القاعده که هم اکنون در بخشی از روستای "مسکنه" در شمال استان "حلب" مستقر است مجموعه توئیت هایی در سایت "توئیتر" منتشر کرده که در آن مردی چشم بسته به نماش گذاشته شده و دستش روی میز قرار داده شده است و مردانی نقاب پوش انگشتان دست او را قطع کردند.

فردی دیگری که لباسی سفید پوشیده بود در مقابل دوربین بیانیه ای را قرائت کرد. او در بخشی از این بیانیه اظهار داشت که دست این فرد برای بخشودن "گناهان" او قطع می شود."این اقدام از سوی گروه داعش " انجام شده است.

در اعتراض به تصویر منتشر شده توسط این گروه در توئیتر یکی از سخنگویان این سایت اظهار داشته که مسئولین توئیتر در مورد حساب های کاربری فردی در این سایت طبق قوانین تنظیم شده نظارتی ندارند."

 گروه تروریستی داعش از سال 2011 میلادی در سوریه مبارزه خود را علیه دولت "بشار اسد" رییس جمهوری آن کشور آغاز کرده و در مناطق شمالی سوریه فعال تر از سایر نقاط است." این گروه به کشتار بی رحمانه مخالفان خود و همچنین پیروان ادیان و مذاهب مشهور است.
داعش در ماه های اخیر توانسته علاوه بر بخش هایی از سوریه، کنترل برخی نقاط در استان الانبار عراق را هم بر عهده بگیرد. ناظران تحولات خاورمیانه، معتقدند عربستان حامی اصلی جریان های تکفیری در سوریه و عراق است.



انتشار بی ملاحظه این تصاویر تروریست ها و  گروهک تروریستی جیش العدل که به ظاهر دولت امریکا هم بر تروریستی بودن آن نظر داده در حالی ازسوی مدیران فیس بوک و توییتر تایید می شود که اخیرا صفحه شبکه پرس تی وی به دلیل انتشار عکسی از سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان برای مدتی مسدود شده بود .


برچسب ها: تروریست ، داعش ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.