سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بیش از 30 درصد مدارس کشور توسط خیّرین ساخته شده است

رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور با اشاره به آمار بیش از نیم میلیون نفری خیّرین مدرسه ساز در داخل و خارج کشور، گفت: بیش از 30 درصد مدارس کشور توسط خیّرین ساخته شده است.

ˈرضا حافظیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ملت مسلمان ایران اسلامی تاکید مؤکد دین مبین اسلام مبنی بر علم آموزی را به خوبی درک کرده اند.

وی گفت: در حالی که در دین اسلام فضیلت علم آموزی حتی از بسیاری عبادات برتر و بالاتر شمرده شده، طی 16 سال گذشته (از زمان شکل گیری مجمع خیّرین مدرسه ساز تاکنون) خیّرین در عرصه مدرسه سازی با عشق و علاقه وافر حضور یافته و مشارکت کرده اند.

حافظی تصریح کرد: هم اینک 500 هزار خیّر در داخل و بیش از هزار خیّر در خارج کشور به امر خطیر مدرسه سازی و سرمایه گذاری معنوی در این راستا اهتمام دارند.

وی خاطرنشان کرد: آمارها حاکی است 30 درصد مدارس کل کشور به همت خیّرین مدرسه ساز و مردم احداث شده و این راه نورانی و پرثمر ادامه خواهد داشت.

رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: به یقین مشارکت مردم سبب می شود تا در آینده ای نزدیک دیگر مشکلی به لحاظ فضای آموزشی در شهرستان ها و حتی روستاهای دورافتاده کشور نداشته باشیم.

وی یادآور شد: خیّرین با حضور در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، معضلات این حوزه را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش می کنند.

حافظی افزود: بیش از شش هزار و 800 پروژه در این حوزه از زمان دولت قبل تعریف شده که تاکنون 800 مورد آن به اتمام رسیده و مابقی آنها نیز با مشارکت آحاد مردم و خیّرین به انجام خواهد رسید./ش


برچسب ها: مدارس ، خیرین ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.