سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

تاسیسات گردشگری کرمان زیر ذره‌بین بازرسان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بازرسی و نظارت گسترده بر تاسیسات گردشگری استان کرمان از 10 اسفند ماه آغاز شده است و تا 25 اسفند ماه جاری ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدحسن تجلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در ماه پایانی سال جاری دور نخست بازرسی و نظارت گسترده بر تاسیسات گردشگری استان کرمان از 10 اسفند ماه آغاز شده و تا 25 اسفند ماه جاری ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کار بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری ویژه ایام نوروز 93 در حال انجام است، گفت: گروه بازرسی این اداره کل از تاریخ 10 اسفند ماه جاری به صورت ویژه اقدام به بازدید از تمام تاسیسات گردشگری سطح استان کرده‌اند تا گردشگران و مسافران نوروزی هیچ نگرانی برای استفاده از این اماکن نداشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ابراز داشت: در این بازرسی‌ها تمام تاسیسات گردشگری اعم از اماکن اقامتی، واحدهای بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان مورد نظارت قرار می‌گیرند.

تجلی اظهار داشت: نظارت توسط سه گروه شامل بازرسانی از سوی اداره کل میراث فرهنگی و اداره بهداشت انجام می‌گیرد.

وی افزود: این گروهای نظارت در محورهای کرمان ـ انار ـ جوزن، کرمان‌ ـ شهربابک ـ سیرجان، کرمان ـ بافت ـ جیرفت، کرمان ـ بم و کرمان ـ کوهبنان ـ زرند ـ راور به فعالیت می‌پردازند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارایه خدمات تاسیسات گردشگری و نرخ‌های مصوب، برخورد قانونی با تاسیسات متخلف از جمله نکاتی است که در این بازدیدها مورد توجه بازرسان اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گردشگری ، تاسیسات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.