سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرج/

ضرورت افزایش مراکز توزیع میوه در البرز

استاندار البرز بر ضرورت افزایش مراکز توزیع میوه شب عید در البرز تأکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های استانداری در ایام پایانی سال تأمین کالاهای اساسی مردم در این ایام است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات تأمین میوه شب عید مردم است تا شهروندان به راحتی و بدون دغدغه بتوانند به میزان نیاز از این کالاها بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان این که برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تأمین میوه شب عید مردم در البرز انجام شده است افزود: در این راستا مراکز توزیع میوه در استان البرز نیز در این ایام باید افزایش یابد تا مردم دسترسی بیشتری به این مراکز داشته باشند.

طاهری با تأکید بر این که از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها است تصریح کرد: از آنجا که نان نقش ویژه‌ای در سبد مصرفی خانوارها دارد لزوم نظارت بر قیمت‌ها و کیفیت نان به عنوان مهمترین اولویت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار نانوایی در کرج ادامه داد: علاوه بر نظارت بر میزان سهمیه اختصاصی گندم به نانوایی‌ها، بر وزن و قیمت آرد و نان نیز باید در این ایام کنترل ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرج ، میوه ، توزیع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.