سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

آماده سازی 18 هزار و 300 کلاس درس در استان فارس برای ایام نوروز

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان فارس گفت : 65 پایگاه برای پذیرش میهمان نوروزی در استان فارس از سوی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ 

خدابخش شهبازی گفت : در این باره 18 هزار و 300 کلاس درس در سطح استان برای ایام نوروز آماده سازی شده که از این تعداد کلاس 500 کلاس ویژه، سه هزار و 70 کلاس گروه الف، هفت هزار و 650 کلاس گرو ب و شش هزار و 80 کلاس گروه ج است.

کلاسهای درس در درجات یک، دو، سه و ویژه تقسیم بندی شده اند که درجه یک شامل یخچال، تلویزیون، فرش و امکاناتی نظیر حمام در مدرسه است.

درجه دو یخچال و تلویزیون در راهروها دیده شده و در درجه سه یخچال و امکانات این چنینی در آبدارخانه مدرسه وجود دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه سه هزار و 650 نفر عوامل اجرایی مسئول فعالیت در این ایام هستند، ادامه داد: از امروز رزرو اینترنتی کلاسها در استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند برای رزرو محل اسکان با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی htt:lleskan.medu.ir اقدام کنند .

وی بیان کرد: امسال برای نخستین بار تمام مدارس کنار جاده اصلی در مسیر مراکز سیاحتی، زیارتی و تفریحی آماده پذیرش مسافران خواهد بود ضمن اینکه تمام مسافرانی که در پایگاه اسکان فرهنگیان پذیرش می شوند در مدارس بیمه هستند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: فارس ، نوروز ، آماده سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.