سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

14 اسفند ماه زمان آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد

رئیس مجامع امور صنفی بجنورد از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با هدف تأمین نیازهای نوروزی مردم از 14اسفند ماه جاری به مدت 10روز در محل نمایشگاه بین‌المللی بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمود اسدی جلوگیری از تورم مقطعی ناشی از تقاضای زیاد در روزهای پایانی سال را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و بیان داشت: این نمایشگاه‌ها به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در مرکز استان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 300 غرفه در نمایشگاه‌های بهاره بجنورد به عرضه کالا خواهند پرداخت، تصریح کرد: اولویت کالای عرضه شده در نمایشگاه بهاره کیف و کفش، پوشاک، آجیل، شیرینی و شکلات، لبنیات و مواد غذایی پروتئینی است.

عظمایی با اشاره به اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بین 10 تا 15 درصد پایین‌تر از نرخ‌های مشابه آن در بازار است، یاد آور شد: دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولید کنندگان و توزیع کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره بجنورد است.

به گفته وی گروه بازرسان مجامع امور صنفی، کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در محل نمایشگاه حضور دارند.

اسدی یاد آور شد: تمام کالاها توسط کارشناسان اتاق اصناف قیمت گذاری شده است که مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را به بازرسان مستقر در نمایشگاه گزارش کنند.

 نمایشگاه بهاره در  سایر مراکز شهرستان‌های استان نیز برپا خواهد شد که زمان‌های آغاز به کار متفاوت است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بجنورد ، نمایشگاه ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.