سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

خرید 20 هزار تن برنج و 50 هزار تن مركبات از کشاورزان مازندرانی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت : در راستای حمایت از بخش تولید کشاورزی و براي تامين سبد كالا با دستور وزيرصنعت، معدن و تجارت،20 هزار تن برنج از كشاورزان مازندراني خريداري مي شود.

نيازآذري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ از دستور خريد 50 هزار تن مركبات مازندران خبرداد و بيان داشت: همچنين در اين نشست با دستور وزيرصنعت، معدن و تجارت مقررشد 50 هزار تن مركبات با قيمت مصوب يك هزار و 650 تومان از باغداران مازندراني خريداري و توزيع شود.

وی اذعان داشت: پیگری از واردات بی رویه برنج ومحصولات کشاورزی از دیگر اقدامات مجمع نمایندگان بخصوص بنده به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی بوده که 80 درصد نیاز داخلی توسط خود تولیدکنندگان داخلی تولید می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بابل دارای چهار شهرک و دو ناحیه صنعتی است گفت تاکنون برای 640 واحد تولیدی پروانه بهره برداری صادر شد که تنها 250 واحد مشغول فعالیت تولیدی هستند.

نیازآذری افزود حمایت از تولید داخلی مهم ترین فاکتور مقابله با تحریم ها ورسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبری است.

وی تصریح کرد مدیریت درست منابع زیرزمینی ونیروی انسانی مستعد دراین شرایط حساس اقدام مناسبی برای برون رفت از مشکلات تولیدی خواهد بود.

نیازآذری گفت: همانگونه که سنگر نظام و دفاع مقدس را رها نکردیم نباید سنگر تولید را رها کنیم زیرا سنگر تولید در مسیر اقتصاد مقاومتی بوده و باید در حمایت از آن ،همه دستگاههای اجرایی ومسئولان ذیربط تلاش وافرداشته باشند./س

/انتهای پیام

برچسب ها: حمایت ، تولید ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.