سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پنجم مرحله دوم سوپر لیگ بسکتبال؛

خط و نشان هفت الماس برای دانشگاه آزاد/ میزبانی صدرنشینان

تیم هفت الماس بعد از سه وقت اضافه در دیدار با پتروشیمی بندرامام، برای 2 حریف دیگر گروه خود خط و نشان کشید. دانشگاه آزاد حریف هفته پنجم قزوینی‌ها درخانه حریف است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم مرحله دوم سوپر لیگ بسکتبال فردا 12 اسفند،‌ با چهار دیدار در چهار شهر مختلف پیگیری می‌شود.

اعضای تیم هفت الماس بعد از چند بار تساوی در بازی با پتروشیمی،‌ اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده و از شکست دو حریف بعدی این مرحله صحبت می‌کنند.

قزوینی‌ها در حالی فردا میزبان دانشگاه آزاد هستند که شاهین‌طبع سرمربی این تیم نتوانست نارضایتی خود را از برنامه‌ریزی مرحله دوم پنهان کند و در مصاحبه‌ای به سه بار میزبانی پیاپی این تیم انتقاد کرد.

هفت الماس در دور رفت این مرحله یک بار میزبانی فولاد ماهان را بر عهده داست که روز قبل از بازی محل برگزاری این مسابقه تغییر کرد و به اصفهان منتقل شد بنابر این امتیاز سه میزبانی پیاپی در دور برگشت به این تیم رسید.

تیم پتروشیمی بندرامام بعد از دیدار سه ساعته در هفته قبل، میزبان فولاد ماهان اصفهان است.

دومین تیم ماهشهری دراین هفته به تهران سفر کرده و با مهرام روبرو می‌شود.

تیم همیاری زنجان هم در حالی که هفته قبل دو ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت، این هفته بدون مشخص شدن وضعیت این دو بازیکن میزبان ذوب آهن خواهد بود.

درحالی که شنیده می‌شد داودی و ویسی به خاطر مشکلات مالی تیم، مقابل مهرام بازی نکرده‌اند، داودی با تکذیب این ماجرا تأکید داشت که به خاطر سرماخوردگی بازی نکرده و سامان ویسی نیز به خاطر مصدومیت کشاله ران در ترکیب تیم قرار نگرفته است.

برنامه هفته پنجم دور برگشت؛ 12 اسفند

پترو شیمی بندر امام- فولاد ماهان
هفت الماس- دانشگاه آزاد
مهرام- صنایع ماهشهر
همیاری – ذوب آهن
تمام این دیدار‌ها به طور همزمان در ساعت 16 برگزار می‌شود.

*رده بندی چهار تیم پایین جدول

درحالی که تکلیف تیم‌های سقوط کننده و تیم‌های باقیمانده برای فصل بعد سوپر لیگ مشخص شد، این تیم‌ها باید بازیهای رده بندی نیز انجام دهند.

تیم‌های افرا خلیج فارس و نیروی زمینی تهران برای تعیین رده‌های بازدهم و دوازدهم با هم رو برو شوند و تیم‌های قشم و گرگان نیز برای تعیین رده بندی نهم ودهم دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مساوی ، انتقاد ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.