سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فشار دولت اوباما به رژیم صهیونیستی برای توقف ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بدست موساد

منابع نزدیک به سرویس اطلاعاتی آمریکا فاش کردند که دولت اوباما به رژیم صهیونیستی فشار آورده بوده که دست از ترور دانشمندان هسته ای ایران توسط موساد بردارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی بی اس آمریکا، یکی از تحلیلگران اطلاعاتی در آمریکا که در زمینه سازمان جاسوسی اسراییل کتابی نوشته، به نقل از منابع اطلاعاتی آمریکایی از افزایش فشار دولت اوباما به دولت بنیامین نتانیاهو برای توقف طرح ترور دانشمندان هسته ای ایران خبر داده است.

"دان راویو" که کتابی به نام" جاسوسی علیه قیامت ، جنگ های محرمانه اسراییل"  درباره فعالیت های موساد نوشته است، اعلام کرد برای به روز رسانی و انتشار مجدد این کتاب با منابعی اطلاعاتی در تماس بوده است، که آنها به او گفته اند دولت اوباما پس از توافق اخیر با ایران در موضوع هسته ای(توافق ژنو)  دولت نتانیاهو را تحت فشار گذاشته تا طرح ترور دانشمندان هسته ای ایران را کنار بگذارد.

"دان راویو" می نویسد: تا کنون هیچ یک از عوامل اصلی موساد که در این عملیات ها دست داشته اند دستگیر نشده اند. 

وی می نویسد منابع اطلاعاتی در تماس با او به وی گفته اند نتانیاهو پس از توافق اخیر ژنو به موساد دستور داده است تاعملیات های ترور دانشمندان هسته ای در داخل یا خارج ایران تشدید شود تا به این وسیله ضربه ای به توافق ژنو وارد شود.

او می افزاید: "علاوه بر فشارهای دولت اوباما به نتانیاهو، مقامات موساد نیز به این نتیجه رسیدند که ادامه این عملیات های تروریستی می تواند خطرناک باشد.

این تحلیلگر اطلاعاتی می‌نویسد یکی از دستور کارهای گفتگوی اوباما با نتانیاهو در روز دوشنبه (فردا) در کاخ سفید مساله اختلاف نظرهای دو طرف درباره برنامه هسته ای ایران است.

نتانیاهو امروز (یکشنبه) به منظور شرکت در اجلاس سالانه سازمان های یهودی آمریکا (آیپک) راهی واشنگتن می‌شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.