سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: با خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مالکان پول هنگفتی بدست می‌آورند

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دولت نمی‌گذارد 2 تیم پرسپولیس، استقلال خصوصی شوند زیرا این 2 تیم از طرفداران بی‌شماری برخوردار است و با خصوصی‌شدن، مالکان پول هنگفتی بدست می‌آورند.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: خصوصی‌سازی پرسپولیس، استقلال  امکان‌پذیر نیست دولت سعی خواهد کرد این 2 تیم را در اختیار داشته باشد زیرا اگر این 2 تیم پرطرفدار پایتخت خصوصی شوند مالکان صد در صد پول هنگفتی را بدست خواهند آورد زیرا این 2 تیم از طرفداران پر‌شماری برخوردارند.
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: البته اگر پرسپولیس و استقلال را بخواهند واگذار کنند اولویت باشد با پیشکسوتان این 2 تیم باشد.
 
نصرتی در مورد  اینکه چه مقدار کریم انصاری‌فرد و علی کریمی در موفقیت تراکتور کار‌ساز بوده‌اند، بیان داشت: همه دست به دست هم داده‌اند تا تراکتور را به این حد موفقیت رسانده‌اند هر 24 نفر تیم که 11 نفر آن در زمین حضور پیدا می‌کنند، علی کریمی و کریم انصاری‌فرد هم جزو این بازیکنان هستند.
 
نصرتی در پایان در مورد پیش‌بینی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: در بازی بعد که در خارج از خانه است سعی خود را بکار می بریم تا بازی را  با برد به پایان برسانیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.