سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس "نگاه معمار" در فرهنگسرای نیاوران

دکتر "محمد سعید ایزدی" معاون وزیر راه و شهر سازی: معماران در این نمایشگاه دید متفاوتی نسبت به محیط شهری و طبیعی ارایه کردند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه گروهی عکس نگاه معمار با نمایش آثار عکاسی جمعی از معماران معاصر ایران  با حضور شخصیت  های برجسته فرهنگی و هنری عصر روز جمعه نهم اسفند ماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت . 

دکتر محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهر سازی که مهمان این نمایشگاه بود.  در حاشیه این نمایشگاه گفت: آنچه به این نمایشگاه اهمیت ویژه ای بخشیده حضور جمعی از معماران در کنار هم ، پشتکار و اهمیت دادن به مرتفع شدن مشکلات شهری ست که همه ما با آن رو به رو هستیم . این معماران دید متفاوتی را نسبت به محیط شهری و طبیعی در آثارشان ارایه داده اند .

وی در ادامه افزود : یکی از مهمتریم دلایل حضور من در روز افتتاحیه این نمایشگاه ، برپایی چنین رویدادی  در محل زیبا و پر انرژی فرهنگسرای نیاوران است . این محیط از نظر مکان جغرافیایی و محیطی دارای پتاسیل های بسیار بالایی ست . 

این نمایشگاه به صورت دوره ای در داخل و خارج از کشور هر شش ماه یکبار برگزار می گردد. دبیرخانه دایمی نمایشگاه عکس  معمار عکاس در مجله معماری و ساختمان دایر است و احمد زهادی و امیر انوشفر دبیران برگزاری این دوره نمایشگاه هستند . همچنين هنرمنداني نظیر علي حميدي مقدم، بابک زيرک، رضا شکوري، مريم غلامي، عادل فرهنگي، شهريار قديمي، عليرضا قزل اياغ، حبيبه مجدآبادي، رضا نجفيان، محمدرضا نيکبخت و زنده ياد تورج حميديان از شرکت کنندگان اين نمايشگاه هستند. معماران عکاس و علاقه مند به شرکت در دوره هاي بعدي نمایشگاه عکس «نگاه معمار» می توانند درخواست خود را به همراه فايل اثرشان به پست الکترونيک infi@memary.net ارسال کنند تا در جريان زمانبندي برنامه ها قرار گيرند. فروش حاصل از اين نمايشگاه به نفع انجمن حمايت از کودکان کار است.

 گفتنی ست،   اين نمايشگاه تا 12 اسفندماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهاي خيابان پاسداران، مقابل پارک نياوران، فرهنگسراي نياوران دایر می باشد. 


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.