سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اعلام آمادگی شهرستانهای فارس برای پذیرایی از مسافران نوروزی

شهرستان فسای فارس آمادگی خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فسا گفت: این ستاد با در نظر گرفتن اماکن اقامتی و تجهیز آنها ، آماده پذیرایی از مسافرانی است که در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر می کنند.

حسن محمودی افزود: هم اینک آموزش و پرورش شهرستان فسا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی 18مدرسه این شهرستان را با امکانات کامل از قبیل فرش، تلویزیون ، حمام و پارکینگ آماده کرده است.

وی ادامه داد: همچنین باشگاه فرهنگیان آموزش وپرورش فسا با تمام امکانات آماده عرضه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فسا گفت:علاوه بر این مهمانسرای جهانگردی فسا با 9 اتاق و یک سوییت و چند خوابگاه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.

این مسوول بیان کرد: در محل امامزاده اسماعیل (ع) فسا نیز 100اتاق با امکانات رفاهی آماده شده و در کنار این امکانات اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان هم با برپایی چادرهای اقامتی ، پذیرای مسافران نوروزی است.

وی افزود: همچنین شش ایستگاه ثابت و سه ایستگاه سیار آتش نشانی ، دو گروه امداد خودرو، 10پارکینگ ثابت و چهارپارکینگ موقت، 48 سرویس بهداشتی ثابت و 10سرویس بهداشتی موقت در شهرستان فسا برای رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اعلام ، آمادگی ، فارس ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.