سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌هاي كشتي فرنگي جایزه بزرگ مجارستان؛

فینالیست های چهار وزن نخست مشخص شدند/عبدولی، نعمت‌پور و باباجانزاده در دیدار نهایی

سعيد عبدولي، طالب نعمت‌پور و بشير باباجان‌زاده به ديدار نهایی رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي فرنگي جایزه بزرگ مجارستان رسيدند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز نخست رقابت‌هاي بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا از صبح امروز (شنبه) در شهر زومباتلی مجارستان آغاز شد که سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم، طالب نعمت‌پور در 85 و بشیر باباجانزاده در 130 کیلوگرم به مسابقه فینال رسیدند.

در وزن 75 كيلوگرم سعيد عبدولي با سه پيروزي به ديدار فينال راه يافت، حريف وي در ديدار فينال مارك مادسن كشتي گير مطرح دانماركي است.

در وزن 85 كيلوگرم طالب نعمت پور با شكست سه كشتي گير به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال روبرتي كوبياشويلي از مجارستان است. در اين وزن سامان عزيزي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 6 بر صفر مغلوب ويكتور لورينچ از مجارستان شد اما با توجه به شكست اين كشتي گير مقابل هموطن خود، عزيزي از دور رقابت‌ها كنار رفت.

در وزن 130 كيلوگرم بشير باباجان زاده در دور نخست با نتيجه 2 بر صفر ژوزف نونايف از مجارستان را شكست داد وي در دور بعد نيز با نتيجه 8 بر صفر از سد بالينت لام از مجارستان گذشت. باباجان‌زاده با شكست حريف خود رد مرحله نيمه نهايي به ديدار فينال راه يافت حريف وي در اين ديدار رضا كايالپ از كشور تركيه است. همچنين قاسم رضايي نيز در اين وزن پس از پيروزي مقابل كاجايا از گرجستان در دور دوم مقابل باردوس از مجارستان كشتي نگرفت.

اميد نوروزي در وزن 66 كيلوگرم نيز پس از پيروزي در كشتي اول در دور دوم در يك غافلگيري مغلوب داور استفانك از صربستان شد اما با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، نوروزي با پيروزي در رقابت‌هاي شانس مجدد به ديدار رده‌بندي راه يافت.

فینالیست‌های چهار وزن اول:

66 کیلوگرم: داوور استفانک (صربستان) - داویتایا (گرجستان)

75 کیلوگرم: سعید عبدولی (ایران) - مارک مادسن (دانمارک)

85 کیلوگرم: طالب نعمت‌پور (ایران) - روبرتی کوبلیاشویلی (گرجستان)

130 کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده (ایران) - رضا کایالپ (ترکیه)

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.