سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

عملیات اجرایی 204 واحد فرآوری سنگ در بوانات فارس

عملیات اجرایی 204 واحد فرآوری سنگ در شهرک سنگ شهرستان بوانات کاری شایسته و بی سابقه است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ فرماندار بوانات گفت: تمام این واحدهای فرآوری سنگ با سرمایه گذاری حدود یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی و با بهره برداری از آنها پنج هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

محمد اسدالهی افزود: با توجه به دستور استاندار فارس، به هر کدام از این واحدها در صورت تقاضا ، تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: شهرک سنگ بوانات که به دلیل عدم کسب مجوز فعالیت از اداره کل محیط زیست فارس به مدت هفت سال بدون کوچکترین فعالیتی باقی مانده بود ظرف مدت یک هفته و با تلاش مدیر کل محیط زیست استان موفق به اخذ مجوزهای لازم شد.

این مقام مسوول بیان کرد: در ابتدای صدور مجوز فعالیت، سرمایه گذاران متعددی برای راه اندازی حدود 150 واحد فرآوری سنگ اعلام آمادگی کردند و سخنان اخیر استاندار فارس در سفر به شهرستان بوانات و قول وی مبنی بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری موجب شد که این تعداد امروز به 204 واحد فرآوری سنگ برسد.

اسداللهی افزود: به دلیل حمایت نکردن مسوولان، کارخانه لبنیاتی در شهرستان بوانات از چهار سال پیش تاکنون تعطیل شده است و بیش از 100 کارگر این کارخانه بیکار شده اند و با توجه به ظرفیت تولید این کارخانه، فعال شدن مجدد آن نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

وی گفت: تاکید مدیریت ارشد استان مبنی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در استان فارس ، حضور پررنگ بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری و تحول و توسعه این استان را به همراه دارد.

شهرستان بوانات در فاصله 230 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، فرآوری ، سنگ ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.