سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

35دفتر پستی منتخب:

آماده دریافت اطلاعات متقاضیان تاسیس یا تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری است

مدیر منطقه 13پستی گفت: با مراجعه به 35دفتر پستی منتخب و دریافت پوشه نسبت به تحویل فیزیکی مدارک تاسیس یا تغییرات اقدام و رسید پستی دریافت نمایید.

انصافی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه بین شرکت پست وسازمان ثبت اسناد و املاک کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی افزود: به دنبال همکاری پست در اجرای قراداد قبول مدارک متقاضیان و توزیع دفاتر پلمپ شده تجاری و موفقیت انجام این طرح افزایش و ارتقای همکاری با اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از سال گذشته در دستورکار دو سازمان قرار گرفت که این رویکرد منجر به انعقاد قرار داد قبول و ارسال مدارک تقاضای تاسیس و تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان تاسیس یا تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری پس از ثبت اینترنتی تقاضای خود در سامانه اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و اخذ کدرهگیری با مراجعه به یکی از 35دفتر پستی منتخب در مناطق هشت‌گانه پستی تهران بزرگ و دریافت پوشه و پاکت مخصوص این سرویس نسبت به تحویل فیزیکی مدارک تاسیس یا تغییرات اقدام و رسید پستی دریافت می‌نمایند.
 
انصافی با بیان اینکه منطقه13 پستی به عنوان مجری انجام طرح مذکور انتخاب شد، عنوان کرد: ارایه خدمات جانبی شامل جمع‌آوری متمرکز پاکات تقاضای تاسیس و تغییرات، بازگشایی و تجزیه پاکات کنترل مدارک و ورود اطلاعات تقاضاها در نرم‌افزار و تحویل فیزیکی مدارک به صورت روزانه به اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری نیز بر عهده منطقه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این قرارداد در فاز نخست در تهران به اجرا درآمده است و با انجام هماهنگی بین دو دستگاه در آینده نزدیک به تمامی استان‌ها ارجاء خواهد یافت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: 38دفتر ، پستی ، منتخب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.