سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تشکیل کمیته مطالعات GIS در مازندران

عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان برق و الکترونیک کشور گفت: کمیته مطالعات جی آی اس کشور به مرکزیت استان مازندران تشکیل شود.

 

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری   در حاشیه دومین کنفرانس ملی اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت برق با تاکید بر تشکیل کمیته مطالعات جی آی اس گفت: در مقالاتی که به این کنفرانس ارائه شد، کاربرد سامانه اطلاعات مکانی جی آی اس در همه مقالات، مطرح بود.

وی اظهار داشت: یافتن قطعی های برق که بحث شاخص اطمینان در آن مطرح است از تعداد قطعی ها و تعداد کل حوادث به دست آمده و این شاخص یعنی کم کردن قطع شدن برق و ابزاری مانند جی آی اس در بهینه کردن این شاخص نقش مهمی دارد.

وی عنوان کرد: برای بهینه سازی انرژی در کشور، جی آی اس به عنوان یک ابزار مطمئن مورد استفاده قرار می گیرد.

عسگری ابیانه پیشنهاد داد: با توجه به توان شاخه صنعتی برق، نداشتن عضو فعال دانشگاهی و دانشمند در این حوزه، نیاز به مجله علمی و پژوهشی از طرف انجمن لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: مدیریت هوشمند صنعت برق با شرکت های توابع صنعت برق عام و خاص لازم و ضروری است و ما درصدد این هستیم که مجله علمی و پژوهشی را تا سه ماهه دوم سال 93 به بازار هدف این مجموعه ارائه کنیم.

وی در ادامه با اعلام نیاز مطالعات درباره جی آی اس کشور گفت: یکی از نیازهای عمده صنعت برق، مطالعه جی آی اس این صنعت در کشور است، لذا کمیته ای برای مطالعات این صنعت در کشور لازم و ضروری است./س

برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.