سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تشکیل کمربند انسانی به دور میانکاله

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: برای حفاظت از میانکاله، کمربند نیروی انسانی را در میانکاله شکل می‌دهیم و مانع فعالیت سودجویان اقتصادی می‌شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ناصر مهردادی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست مازندران گفت  : تعامل و همکاری با رسانه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را در دستور کار دارم و انتقادهای سازنده را می‌پذیرم تا شان محیط ‌‌زیست استان حفظ شود.

مهردادی با بیان اینکه من نگران میانکاله هستم، تصریح کرد: میانکاله دچار چالش عظیمی است و آن دسته از همکاران ما که درباره میانکاله کم‌کاری کرده‌اند را به دادگاه معرفی می‌کنیم چون باید جلوی تخریب‌ها را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه قانون برای ما اهمیت دارد و خط قرمز است، یادآور شد: باید به مسائلی که غیرقانونی صورت گرفته به شکل قانونمند ورود پیدا کنیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه میانکاله متعلق به جهان است، خاطرنشان کرد: برای حفاظت از میانکاله، کمربند نیروی انسانی را در میانکاله شکل می‌دهیم و مانع فعالیت سودجویان اقتصادی می‌شویم.

مهردادی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های ویژه ما در میانکاله درباره ساخت و سازها است، ادامه داد: چگونه در طول این سال‌ها اجازه دادند این ساختمان‌ها قارچ‌گونه ساخته شود، کم‌کاری ما بود که این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه کارشناسان محیط‌ زیست باید توانمند بوده و جسارت در اجرای کار داشته باشند، گفت: کارشناسان ما نباید چشم خود را بر روی تخلفات زیست‌محیطی ببندند.

مهردادی با اشاره به اینکه زباله از مشکلات ویژه مازندران و شمال کشور است و در این باره وضعیت مناسبی نداریم، خاطرنشان کرد: پاکسازی نمادین محورها پاسخگوی مشکلات زباله نیست و باید برنامه نهادینه شده داشته باشیم.

وی با اشاره به نشست چند روز آینده 6 استاندار استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، البرز، تهران و قزوین با رئیس سازمان محیط ‌زیست کشور درباره ساماندهی و جمع‌آوری زباله، اظهار داشت: حرکت رو به جلو را در پیش گرفته‌ایم و نیازمند حمایت سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم./س

برچسب ها: تشکیل ، کمربند ، میانکاله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.