سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره):

در قم فقیر مطلق نداریم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه در استان قم فقرمطلق نداریم گفت: بر اساس شاخص های جهانی، فردی با درآمد کمتر از یک دلار فقیر است که ما نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: از نظر قانون تکدی گری جرم است و کسی که به متکدی کمک می کند به مجرم کمک کرده است.

عبدالله جلالی با اشاره به افزایش سن امید به زندگی از 58 سال به 72 سال افزود: جلوگیری از مهاجرت بی رویه و ساماندهی حاشیه نشینی شهرها از عوامل موثر در فقرزدایی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از پنج و سه دهم درصد به سه و یک دهم درصد کاهش یافته است، گفت: سطح رفاه اجتماعی افزایش یافته است و همه قشرهای جامعه از حداقل نیازها برخوردار هستند.

جلالی صیانت از کمک های مردمی، واگذاری امور محرومان به مردم و نیکوکاران و توزیع عادلانه کمک های مردمی بین فقیران را از جمله راهبردهای این نهاد اعلام کرد.

جلالی با بیان اینکه در 11 ماهه نخست امسال مشارکت های مردمی حدود 200 میلیارد ریال بوده است، گفت: این رقم نسبت به سال پیش 90 درصد رشد داشته است./س
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، فقیر ، مطلق ، نداریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.