سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/شهر سبز نياسر کاشان:

در تدارک استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی

مسئول ستاد هماهنگي خدمات سفر بخش نياسر كاشان از آمادگی و تدارک این کهن باغ شهر ایران در استقبال از مسافران نوروزي خبر داد.

سيد حسين رضوي مسئول ستاد هماهنگي خدمات سفر بخش نياسر كاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به تشکیل 12 كارگروه ستاد نوروزي شهر سبز نياسر در تدارک استقبال از گردشگران نوروزی و مسافران بهار گفت: آمادگی امكانات و تجهيزات براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي از جمله زائر سراي مشهد اردهال ، بقاع متبركه از جمله این اقدامات است.

وی تجهیز و آماده باش مدارس، مساجد و تكاياي بخش نياسر و روستاهاي تابعه توسط دهياران 15 دهياري بخش نياسر كاشان براي پذيرايي از مسافرين نوروزي را یادآورشد و گفت: تاكنون حدود يكصد خانه استيجاري نیز برای اقامت گردشگران پیش بینی شده است.

به گفته وی، دو مجتمع بزرگ شامل چندين مدرسه دخترانه و پسرانه با تجهيز به امكانات ضروری نیز از 26 اسفند ماه جاري آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است.

مسئول ستاد هماهنگي خدمات سفر بخش نياسر كاشان چاپ جزوه و نقشه هاي راهنماي شهر نياسر و استقرار دکه هاي راهنمايان مسافران نوروزي در ورودي هاي شهر را از دیگر خدمات نوروزی این ستاد ذکر کرد و گفت: پيش بيني می شود بيش از يك ميليون مسافر و گردشگر از نوروز 93 تا اواخر مرداد ماه سال آینده همزمان با پایان فصل گلابگيري از بخش نياسر كاشان ديدن كنند.

رضوي در پایان اظهارداشت:هموطنان عزیز می توانند با سفر به نیاسر از جاذبه هاي بكر و طبيعي این باغ شهر سبز و تاریخی از جمله چهارطاقي، غار رييس ، باغ تالار، چشمه اسكندريه،ابنيه تاريخي ، بقاع متبركه و مضجع مبارك امامزاده واجب التعظيم حضرت سلطان علي ابن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال دیدن کنند و خاطره شیرین و لذت بخش از سفر به این شهر را همراه با بوی گل و گلاب و عطر معنویت زیارت شهید اردهال به خاطر سپارند.

نياسر کهن باغشهر ایران از توابع شهرستان کاشان در فاصله 24 کيلومتري شمال غربي این شهرستان کاشان قرار دارد که در فاصله 240 کيلومتري تهران، 100 کيلومتري از شهر قم و 260 کيلومتري اصفهان واقع شده است./س


 

برچسب ها: اصفهان ، صنعت ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.