سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار شهردار منطقه 10 با خانواده شهدا

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ،شهردار منطقه 10 به همراه جمعی از معاونان و مدیران در بیت شهید جاوید الاثر محمد رضا خانه عنقا حاضر شد و به مقام والای شهید و خانواده معظم وی ادای احترام کرد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن گفت و گو ی صمیمانه با مادر و خانواده شهید در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و دستور پیگیری تا رفع موارد مطروحه را صادر کرد .

شهید محمد رضا خانه عنقا در سن 20 سالگی و در سال 1362 در منطقه طلائیه مفقود الاثر شد .
 
عظیمی یک روز پس از خاکسپاری شهید احمد افشار ، به منظور عرض تسلیت و ابراز همدردی به همراه جمعی از معاونان و مدیران در بیت این شهید بزرگوار حاضر شد و با مادر و خانواده این شهید گرانقدر ملاقات و گفت و گو کرد.

در این برنامه مادر شهید به ذکر خاطرات دوران زندگی فرزندش پرداخت همچنین به دستور شهردار مقرر شد یکی ازمعابر منطقه به نام این شهید گرانقدر مزین شود .

شایان ذکر است ، شهید احمد افشار در چهارم اسفند سال 1362 در جزیره مجنون به فیض رفیع شهادت نائل آمد و در تاریخ چهارم اسفند سال 1392 پس از سی سال دوری از خانواده و وطن پیکر مطهرش توسط دلاورمردان تفحص شناسایی و در قطعه 24 بهشت زهرا (س) در کنار دیگر همرزمان و همسنگرانش آرام گرفت.
برچسب ها: شهردار ، شهدا ، دیدار ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.