سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید شهردار و مدیران شهری منطقه 10 از آستان متبرکه امامزاده معصوم (ع)

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و فصل همدلی ، شهردار منطقه 10، ضمن زیارت بقعه متبرک امامزاده معصوم (ع)، با تولیت آستان مقدس دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مشکلات و مسائل قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ده به همراه عباس ندرلو قائم مقام منطقه و جمعی از مدیران در آستان مطهر امامزاده معصوم (ع) حاضر شد و ضمن زیارت این بقعه متبرک و برخورداری از فیوضات معنوی این مکان شریف و مقدس با قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام به مقام والای آنان ادای احترام کرد.
 
 وی همچنین در نشستی با تولیت و متولیان حرم شریف به بررسی مسائل و مشکلات بقعه متبرک امامزاده معصوم (ع)، و زائران در آستانه عید نوروز و فصل بهار پرداخت.   
 
 گفتنی است ؛ فضاسازی مناسب، رفع مشکلات و اجرای برنامه های فرهنگی در طرح استقبال از بهار، اجرای طرح جامع بازسازی حرم مطهر امامزاده معصوم (ع) و تبدیل این مکان متبرک به قطب فرهنگی و مذهبی منطقه، توسعه فضای صحن برای تامین رفاه حال اهالی، متناسب با نیاز زائران و گسترش فضاهای خدماتی از مباحث مطروحه در این جلسه بود که توسط شهرداری منطقه در حال پیگیری و اجراست.
انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، آستان ، متبرکه ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.