سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیاری دارد

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری لرستان گفت :لرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ علی هادی چگنی گفت : اقتصاد مقاومتی فضایی برای تلاش در زمینه بهبود حوزه اقتصادی و شکوفایی و رونق اقتصاد در جامعه است .
وی اظهار داشت : در حال حاضر دشمن در مقابل ایران اسلامی جنگ اقتصادی را ایجاد کرده است که اقتصاد مقاومتی راهکاری در مقابل خنثی کردن این توطئه و شکوفایی فضای اقتصادی است.
معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری لرستان گفت : در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی اقتصاد مقاومتی بهترین فرصت برای مقاومت در برابر استکبار، زمینه رشد و تعالی اقتصادی است .
چگنی افزود: به همین منظور در حال حاضر با ایجاد زیر ساخت ها و فراهم شدن شرایط لازم برای فعالیت بخش خصوصی با تسهیل و تسریع امور اقتصاد رونق خواهد گرفت .
وی با اشاره به اینکه استفاده از حداکثر ظرفیت ها استقلال اقتصادی را به دنبال دارد ،اظهار داشت: لرستان استانی کمتر توسعه یافته است و در حوزه اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیار بالایی دارد.
معاون برنامه ریزی استاندار لرستان گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی با کارشناسی و مطالعات دقیق در زمینه رونق فعالیت های اقتصادی و شناسایی حوزه های اشتغالزا و رونق اقتصادی باید اهتمام کنند .
چگنی افزود: در حال حاضرلرستان در زمینه تولید مرغ، رشد 30درصدی داشته است این در حالی است که در سالهای گذشته استان در این زمینه وابسته بود.
وی بااشاره به احیای کشت و صنعت در استان و ادامه عملیات ساخت هتل صخره ای در خرم آباد اظهار داشت : این ظرفیت ها و پروژه های نیمه کاره فرصت هایی برای رسیدن به استقلال اقتصادی در استان هستند ./س
انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه ، اقتصاد ، مقاومتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.