سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردارمنطقه 18 خبرداد :

اجرای طرح استقبال از بهار درجنوب غرب پایتخت

شهردارمنطقه 18تهران از آغازطرح استقبال ازبهار دراین منطقه خبرداد و گفت: این طرح تافروردین ماه سال آینده در محلات 16گانه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر وحید نوروزی ضمن بیان این مطلب  افزود : طرح استقبال از بهار با رویکردشهروند مداری و به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان ، پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های فنی و عمرانی،‌ حمل و نقل و ترافیک، ‌خدمات شهری،‌ فرهنگی و اجتماعی و بر اساس نیازسنجی های به عمل آمده در محدوده جنوبغرب تهران با تعامل شورایاران و مشارکت شهروندان اجرایی می شود.
 
وی بابیان اینکه تمامی حوزه های اجرایی این شهرداری با آمادگی کامل ، طرح استقبال از بهاررا آغازکرده اند ، اظهار داشت: همواره رضایت مندی شهروندان و مسافران در اولویت برنامه ها بوده و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار قرار دارد.
 
نوروزی ضمن تأکیدبراهمیت پویائی و زیباسازی مناظرشهری درآستانه سال نوگفت:شستشو ورنگ آمیزی المانها ومبلمان شهری ،جداره های شهری(درب وکرکره،سایبان، تابلوهای صنفی و تجاری )،حذف زوائدوموانع فیزیکی،رنگ آمیزی جداول، آذین بندی ونورپردازی میادین وابنیه تاریخی،بازپیرایی بوستانها،گلکاری درمیادین وپارکها، پاکسازی و لایروبی انهار،رفع انواع سدمعبر،بازپیرایی سرویسهای بهداشتی و...ازبرنامه های این منطقه درحوزه معاونت امور شهری و فضای سبز می باشد.
 
شهردارمنطقه 18دررابطه بااقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی نیزیادآورشد:لکه گیری هندسی،روکش آسفالت، درزگیری آسفالت،مرمت جداول،نصب و همسطح سازی دریچه ها و سنگدالها،مرمت کفپوش پیاده روهاو ...ازجمله فعالیت هایی است که این حوزه در طرح استقبال از بهار اجرا می کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.