سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفی در جلسه کمیسیون خدمات شهری:

فرهنگ خدمت رسانی همواره سرلوحه کارهای ماست

جلسه کمیسیون خدمات شهری شهرداری تهران به ریاست دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار و با حضور مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری، دکتر صلاحی معاون برنامه ریزی و شهرداران مناطق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در جلسه کمیسیون خدمات شهری در ابتدا«طرح و بررسی مسائل مربوط به کیوسکهای الکترونیکی نصب شده در سطح شهر تهران» مورد بررسی گرفت.
 
در این نشست مدیران حوزه معاونت خدمات شهری بعد از صحبتهای دکتر عیسی شریفی و مجتبی عبدالهی به ارائه گزارشی کامل از کیوسکهای الکترونیکی،بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرداخت صورت وضعیت ماهانه به پیمانکاران حوزه فضای سبز، توسعه شهروند،شناسایی املاک مناسب در سطح مناطق 22 گانه به جهت احداث ایستگاههای آتش نشانی و بررسی مسائل مربوط به میدان مرکزی میوه و تره بار پرداختند.
 
همچنین در این نشست تعیین تکلیف جایگاه زباله،انتقال پست برق و مخابرات از معابر عمومی و تهیه طرح نورپردازی ساختمانها در زمان صدور پروانه ساختمانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 
قائم مقام شهردار تهران در این نشست خاطرنشان کرد :شهرداری به عنوان یک سازمان خدمت رسان پیوسته سعی کرده است ضمن حفظ و گسترش آرمان های ارزشی ، فرهنگ خدمت رسانی را سرلوحه کارها قرار دهد.
 
شریفی ضمن ارزیابی موضوعات جلسه کمیسیون خدمات شهری به اقدامات لازم جهت توسعه و گسترش فعالیتهای خدمات شهری اشاره واعلام کرد با برنامه ریزی های مدون و مناسب باید عملکردی به مراتب بهتر از گذشته داشته باشیم.
برچسب ها: شهری ، تهران ، میوه ، تره بار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.