سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

بحث پدافند در ذات کارها قرار گیرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر بنایی را می‌سازید باید پدافند در ذات کار قرار گیرد، نه اینکه پس از اتمام ساخت و ساز پدافند را به نوعی به آن ملحق کنیم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 سردار غلامرضا جلالی گفت : موضوعاتی چون کارگروه آموزش و فرهنگ از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در مورد طبقه‌بندی پدافند غیرعامل باید زیرساخت‌ها به‌ روزرسانی شده و شاخص‌های کلی این امر ثابت هستند، ولی شاخص‌های جزئی تغییر می‌یابند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: هر ثانیه از مقاومت کردن در این کشور برابر با پاداش بسیاری است و اگر ما نگاه خود را اصلاح کنیم، بودجه و تأمین اعتبار کم‌ترین مشکل ما است 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: نکته‌ای که بسیار مهم است اینکه دشمن ماهیت خود را تغییر داده است و پدافند غیرعامل میزان خود را از داخل کشور به بیرون کشور تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: در بحث پدافند غیرعامل اعتبار محدودی داریم و نمی‌توانیم همه مسائل اعتباری را تأمین کنیم و باید خود ما احساس نیاز کنیم.

جلالی ادامه داد: به طور مثال اگر شما بنایی را می‌سازید باید پدافند در ذات کار قرار گیرد، نه اینکه پس از اتمام ساخت و ساز پدافند را به نوعی به آن ملحق کنیم.

این مسئول اظهار داشت: کشورها از لحاظ سیاسی با تهدید روبه‌رو هستند و ما نمی‌توانیم همه این مسائل را با اقدامات نظامی انجام دهیم و حوزه‌های غیرنظامی هم باید وارد عرصه شوند./س

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.