سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشکسوت وزنه‌برداری :

مربیان سازنده در وزنه برداری گمنام هستند/ انتخاب زارع یعنی عقب گرد

علی حسینی پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان گفت: متاسفانه مربیان ما که در سطح کشور صاحب نام هستند درفکر بازیکن سازی نیستند.

علی حسینی پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مربیان اداری اسم و رسم و معروف در رده‌های پایه اصلاً کار نمی‌کنند وفقط در فکر ورزشکاران بزرگسال هستند.

وی گفت: وزنه برداری ایران تعداد مربیان پایه ک سواد داشته باشند و علمی کار کنند بسیار کم است این تعداد محدود و اندک هم نه تنها از نظر مالی تامین نمی‌شوند بلکه نگاه اصحاب رسانه هم نسبت به آن‌ها بسیار کمرنگ است به همین خاطر اکثر آن‌ها انگیزه خود را برای ادامه کار از دست می‌دهند.

سرمربی تیم وزنه برداری نوجوانان کبکانیان در ادامه یادآور شد: شاهد هستیم که مربیان رده های سنی باید وزنه بردارم می‌سازند وبه تیم ملی معرفی می‌کنند ولی نه از سوی فدراسیون و نه وزارت ورزش وجوانان پاداش خاصی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد وبرای این دسته از مربیان همین که وزنه بردار نام آن‌ها را به عنوان مربی اول خود بیاورد کافی است که اغلب مواقع این اتفاق هم نمی‌افتد.

حسینی گفت: متاسفانه مربیان سازنده در وزنه برداری گمنام هستند وهیچ نقشی در چرخه مربیان تیم‌های ملی ندارند.

این ضعف‌ها باعث می‌شود تا این مربیان خسته شده و عطا را به اقایش ببخشند و بروند.

معتقدم ایم تبعیض هایی که میان مربیان سازنده وملی قائل می‌شوند افراد را دل سرد می‌کند ومجبور می‌شوند به پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت بدهند.

حسینی در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که فدراسیون به عقب برگشته و " زارع" را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرده است، در صورتی که وی هفت سال پیش در مسابقات المپیک 2002 همراه " ایوانف" حضور داشت و پس از پایان این رقابت‌ها خانه نشین شد و درکنار هیچ تیمی حضور نداشت حال برای اکثر فعالان وزنه برداری جالب است که چرا مسئولان فدراسیون دوباره از وی در کنار تیم ملی استفاده کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.