سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزایش حدود 66 هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تبریز

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: در نیمه نخست امسال فقط 20 هزار دستگاه از این خودرو در ایران خودرو تبریز تولید شده بود و پیش بینی می شود تا پایان سالجاری آمارها به حدود 66 هزار دستگاه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صادقیان برنامه ها و سیاست های دولت یازدهم و تغییرات مدیریتی در گروه صنعتی ایران خودرو که موجب توجه ویژه به شهرستان ها شده است را عامل مهمی در افزایش دو برابری تولید این شرکت در نیمه دوم سالجاری ارزیابی کرد.

صادقیان با بیان اینکه نمونه آزمایشی خودرو جدید پی.یو.وان (PU1) با موفقیت در ایران خودرو تبریز تولید شد،  گفت : بر اساس برنامه ریزی ها تولید انبوه این خودرو از نیمه دوم سال آینده آغاز می شود.

وی ادامه داد: این خودرو وانت بار با پلت فرم پژو 405 طراحی شده و شاخص هایی همچون موتور 1700 سی سی، ترمزهای ای بی اس، دوگانه سوز بودن، داشتن کیسه های هوا و جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز اظهار کرد: رویکرد و اولویت اصلی این شرکت تامین تجهیزات جدید برای ارتقاء خطوط تولید جهت تولید خودرو پی.یو.وان PU1 است.

صادقیان با اشاره به اینکه روزانه 300 تا 400 دستگاه پیکان وانت در ایران خودرو تبریز تولید و به بازار عرضه می شود، افزود: بر اساس ارزیابی های کارشناسی به ازای هر خودرو تولید شده برای 1.5 نفر شغل ایجاد می شود که این موضوع نشان از اهمیت این شرکت در ایجاد اشتغال استان دارد.

وی از انطباق محصولات تولیدی ایران خودرو تبریز با استاندارد یورو چهار خبر داد و گفت: خودرو جدید PU1 این شرکت نیز از مزایای بسیاری نسبت به وانت بار پیکان برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز هم چنین گفت: تا پایان بهمن ماه امسال حدود 60 هزار دستگاه خودرو پیکان وانت در این شرکت تولید شد./س
 
 
 

 

برچسب ها: افزایش ، دستگاه ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.