سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد /

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای باغ  موزه دفاع مقدس در مشهد

معاون مهندسی و المان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ سردار نا ظر گفت: این ‌بار با ورود شهرداری و واگذاری 20هکتار زمین در یکی از بهترین نقاط مشهد ، شاهد بسته شدن پرونده احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی باشیم.

به گفته وی : با توجه به دستور‌العمل‌های موجود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، برای قرار گرفتن این طرح در ردیف اعتبارات ملی ابتدا باید تملک زمین و سپس کاربری آن به نام مرکز فرهنگی دفاع مقدس تغییر کند.

معاون مهندسی و المان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اختصاص 200میلیون تومان برای آغاز طراحی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد و افزود : درخواست می‌کنیم فرصت در نظر گرفته ‌شده برای شروع عملیات اجرایی بیش تر شود و برای حل پاره‌ای مشکلات موجود در زمین دستور ویژه‌ای صادر گردد.
سردار ناظر بر لزوم همکاری مسئولان استانی و به ویژه شهردار مشهد تأکید کرد و گفت: ایجاد یک مرکز فرهنگی دفاع مقدس که در شأن تلاش های رزمندگان باشد ، نیازمند حمایت‌های همه مسئولان استانی و به ویژه شهردار مشهد است./س

برچسب ها: باغ ، موزه ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.