سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با طرح استقبال از بهار؛

اجرای طرح‌های امور شهری منطقه 12 در آستانه سال 93

مدیر اداره امور شهری منطقه 12، از اجرای طرح‌های ویژه این اداره در آستانه سال 93 خبرداد.

 نامدار شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح‌های ویژه امور شهری همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در دستور کار اداره امور شهری شهرداری این منطقه قرار دارد. 

این طرح به منظور ارتقای سلامت شهر، افزایش چشم اندازهای بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان از نخستین روز اسفندماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.  
وی ادامه داد: در این طرح اقداماتی از جمله پاکسازی معابر اصلی و فرعی در نواحی 6گانه منطقه 12 به متراژ 41 میلیون و 553 هزار و 180 متر مربع شستشوی جداول در نواحی 6 گانه منطقه 12 به متراژ 83هزار و 233 متر طول انجام خواهد شد. 

شیخی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع‌آوری و انتقال زباله‌های حجیم، جمع‌آوری انتقال زباله‌های ترد در روزهای جمعه چهارهزار کیلوگرم، پاکسازی جداره‌ها، شستشوی المانها، تأسیسات و تجهیزات 2هزار متر مربع در محلات 13 گانه و نواحی 6گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: نظافت، پاکسازی، ترمیم و مرمت سیستم روشنایی در نواحی 6گانه 80 متر مربع، نظافت و پاکسازی سقف پلهای عابر پیاده در محلات 22 گانه و نواحی 6گانه 80 متر مربع، رسیدگی به وضعیت اسکان‌های کارگری و آذین بندی برای سال نو یک مورد، رسیدگی به وضعیت سد معبرهای صنفی، سیار و ساختمانی هزار و 800 مورد، لایروبی و پاکسازی انهار روباز و روبستهت 405 هزار متر طول از اقدامات دیگر اداره امورشهری شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: عید ، شهری ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.