سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با پیام آیت الله سبحانی:

آغاز سلسله همایش های «کاهش جمعیت؛ ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین»

نخستین گردهمایی از سلسله همایش های «کاهش جمعیت؛ ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین» در مشهد با پیام آیت الله سبحانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،در پیام آیت الله سبحانی که حجت الاسلام و المسلمین دعایی مدیرعامل موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام ،آن را قرائت کرد آمده است: ما باید از قرآن خط بگیریم نه از جای دیگر، قرآن به ما یادآور می شود یکی از عوامل افزایش نعمت ، فرزند است. سیاست های جمعیتی که تاکنون در کشور اجرا شده است نسخه ای پیچیده شده از خارج از کشور بود که مسئولان ما را غافلگیر کرد.
در این همایش ، حجج الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس و وکیلی استاد حوزه ، دیشب در تالار نور مشهد درباره آثار منفی کاهش جمعیت سخنرانی کردند.
همچنین میزگرد تخصصی جمعیت با موضوع «رابطه جمعیت با پیشرفت» برگزار شد که در آن دکتر محزون مدیرکل دفتر آمار جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور ، دکتر علی محمدزاده عضو شورای راهبردی آمار و اطلاعات جمعیتی ایران ، حجج الاسلام واسطی استاد حوزه و پژمان‌فر حضور داشتند.
همایش «کاهش جمعیت؛ ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین» با همکاری جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی و موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام برگزار شد/س

برچسب ها: همایش ، جمعیت ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.