سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

پیش‌بینی حضور بیش از 200 هزار مسافر نوروزی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود امسال 200 هزار مسافر نوروزی از مناطق گردشگری پارس‌آباد دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ولی کریمی  در جلسه ستاد تسهیلات استقبال از مسافران نوروزی با اشاره به آمادگی شهرستان پارس‌آباد برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: امسال با وجود آب و هوای مناسب و بارندگی‌های اخیر در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی گردشگران بیشتری از این مکان‌های دیدنی این شهرستان بازید کنند.

وی گفت: شهرستان پارس‌آباد پنج هتل و مسافرخانه و چهار مرکز اسکان فرهنگیان با بیش از 200 تخت مجهز دارد که بیش از 500 نفر جهت رفاه و پذیرایی از مسافران نوروزی در این مکان‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند ازمکان‌های گردشگری از جمله کنارهای رودخانه ارس، 40 پله دوست کندی، تالاب تپراق کندی، دریاچه شهرک آیت‌الله غفاری شرکت مغان، سد میل مغان و دو مکان گردشگری تاریخی قلعه اولتان که یادگار دوره ساسانی و اشکانی است و تپه نادر شاه که از دوره ساسانی و اسلامی در این منطقه مرزی به جامانده است دیدن کنند.

کریمی در ادامه بیان داشت: پارسال بیش از 150 هزار مسافر نوروزی از مکان‌های گردشگری شهرستان مرزی پارس‌آباد دیدن کردند که پیش‌بینی می‌شود این میزان به 200 هزار نفر افزایش یابد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: پارس ، آباد ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.