سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آغاز اجرا تونل ارتباطی خلخال-گیلان در سال آینده

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است سال آینده با تأمین منابع اعتباری و اخذ مجوز ۲۱۵ احداث تونل ارتباطی خلخال-گیلان آغاز شود.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل گفت : در دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم ابلاغ اعتبار برای اجرای مطالعات فاز یک و آغاز عملیات اجرایی آن در سال آینده در بودجه پیش بینی شده که نسبت به تخصیص آن اقدام لازم انجام می شود.

وی افزود: در این ردیف اجرای طرح هایی مانند تونل خلخال-گیلان، محور هشتجین-درام، 4 بانده شدن محور اردبیل-سرچم و 4 بانده شدن محور اردبیل-آستارا پیش بینی شده که اعتبارات خوبی از این طریق به پروژه های راهسازی در جنوب استان تزریق می شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بعد از سال ها مردم خورش رستم شاهد عملیاتی شدن محور هشتجین-سرچم بودند که برای تأمین اعتبار این محور به دنبال پیگیری های انجام شده 500 میلیون تومان از منابع ملی و 800 میلیون تومان از منابع استانی تأمین شد.

جعفری بیان کرد: نامناسب ترین راه های استان در جنوب استان اردبیل واقع شده و حوزه خورش رستم و شاهرود در این شاخص وضعیتی به مراتب بدتر از سایر نقاط دارد هرچند که تلاش می شود آسفالت ریزی در این منطقه انجام شده و تردد مردم با مشکلات کمتری انجام شود/س.

 
برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، اجرای ، تونل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.