سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

نمایندگان مازندران در مجلس خواستار بودجه برای ایام نوروز

مجمع نمایندگان مازندران در آستانه نوروز 93 در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کردند،مدیران ادارات و سازمان‌های محلی، اعتباری برای انجام ماموریت ملی ندارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ مجمع نمایندگان مازندران در این نامه با اشاره به حضور بیش از 25 میلیون مسافر در ایام نوروز سال 92 در مازندران آوردند اعتبارات و امکانات مکفی به سازمان‌های مسئول در امر تسهیلات نوروزی اختصاص یابد.

مجمع نمایندگان مازندران در ادامه اعلام کردند: مازندران از مواهب خدادادی و طبیعت زیبا برای جذب میلیون‌ها مسافر برخوردار است، اما مردم و مسئولان مازندران با امکانات محلی خدماتی ملی ارائه می‌دهند.

نمایندگان مازندران در این نامه با اشاره به مهمان‌نوازی مردم این خطه سبز کشور تاکید کردند: مازندرانی‌ها با وجود ناکافی بودن زیرساخت‌ها و کمبود امکانات به گرمی پذیرای گردشگران‌ هستند.

مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به گزارش مدیران ادارات و سازمان‌های محلی، ریالی در حساب برای انجام ماموریت ملی ندارند از رئیس‌جمهور درخواست کردند که نسبت به تامین اعتبار کافی برای پذیرایی از میهمانان اختصاص دهند.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس در این نامه، ترافیک، انباشت زباله، استهلاک ابنیه شهری، هزینه بالای خدمات شهری و تقسیم امکانات اندک محلی را از مسائل و مشکلات مرتبط با صنعت گردشگری در مازندران عنوان کردند و یادآور شدند: اگر دولت توجه کافی به بخش گردشگری نکند، چرخ‌های حرکت این صنعت مهم از حرکت می‌ایستد.

در پایان این نامه نمایندگان با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند همانند صنعت نفت برای توسعه درون‌زا و همه جانبه ملی مناسب باشد، از دولت خواستند زیرساخت‌های توسعه گردشگری در مازندران را به عنوان یک راهبرد ملی در دستور کار قرار دهد.

یاداور می شود این نامه را قاسم احمدی لاشکی، سیدهادی حسینی، محمد دامادی، سیدرمضان شجاعی، شمس‌الله شریعت نژاد، احمدعلی مقیمی، عبدالوحید فیاضی، علی‌اکبر ناصری، مقداد نجف نژاد و حسین نیاز آذری نمایندگان شهرهای مازندران در مجلس امضا کردند./س

/انتهای پیام


برچسب ها: بودجه ، ایام ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.