سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرهای تجسمی در هفته‌ای که گذشت؛

اختتامیه جشنواره تجسمی که بی شباهت به جشنواره موسیقی نبود

در هفته‌ای که گذشت در هنرهای تجسمی شاهد اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی فجر بودیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران در هفته‌ای که گذشت مهمترین اتفاق هنرهای تجسمی با عنوان جشنواره هنرهای تجسمی فجر به کار خود پایان داد.
 
اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور هنرمندان تجسمی کشورمان و برخی از نمایندگان کشورهای خارجی برگزار شد.
 
جشنواره تجسمی در تالار وحدت با اهدا جوایز به کار خود پایان داد. آثار این جشنواره بین المللی که در بخش رقابتی به نمایش گذاشته شده بود، از مراکز نمایش یعنی موسسه فرهنگی/ هنری صبا و فرهنگسرای نیاوران جمع آوری شد.
 
در مراسم اختتامیه این جشنواره از هنرمندان برجسته‌ای چون: محمد قار آقامیری، طاهر شیخ‌الحکمایی و... به عنوان هنرمندان پیشکسوت تجسمی تجلیل شد.
 
یکی از حاشیه‌های این جشنواره شباهت زیاد این رویداد بین المللی به جشنواره موسیقی بود، در حقیقت اجراهای فراوان گروه‌های موسیقی، جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را شبیه جشنواره موسیقی کرد.
 
یکی دیگر از حواشی این رویداد بین المللی که از جمله نکات مثبت آن بود نیز اعتراض نکردن هنرمندان پس از اهدا جوایز بود.
 

*** آثار فجر در موزه معاصر تهران

 
پس از جمع آوری آثار از مراکز هنری تنها موزه هنرهای معاصر تهران همچنان میزبان بخشی از جشنواره تجسمی فجر است.
 
این نمایشگاه که با عنوان " سیری در هنر معاصر ایران" است، به عنوان بخشی جنبی نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در گالری‌های موزه هنرهای معاصر تهران ادامه دارد.
 

***آخرین نمایشگاه نقاشی و خط در نگارخانه ساربان

 
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 92 نگارخانه ساربان میزبان نمایشگاه نقاشی- خط با آثاری از احمد آریا منش است. این نمایشگاه قرار است به عنوان آخرین نمایشگاه نگارخانه ساربان تا 19 اسفند ادامه یابد.
 
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: اختتامیه ، جشنواره ، تجسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.