سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی؛

رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان از شنبه/ اختصاص 10 هزار مدرسه برای اسکان نوروزی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از ثبت‌نام اینترنتی فرهنگیان برای اسکان نوروزی خبر داد.

 فرشید سیادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ در جهت رفاه فرهنگیان در نوروز 93 آموزش و پرورش 10 هزار مدرسه را برای اسکان نوروزی فرهنگیان اختصاص داده است.

 این مقام مسئول در ادامه افزود: فرهنگیان جهت رزرو اینترنتی از شنبه 10 تا 20 اسفند ماه می‌توانند به سایت WWW.ESKAN.Medio.ir مراجعه کنند.
 
سیادی در خصوص لغو ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت:‌ با توجه به رزرو اینترنتی فرهنگیان جهت اسکان نوروزی در صورتی که بنا به دلایلی فرهنگیان قصد لغو اسکان نوروزی را داشته باشند می‌بایست از21 تا 25 اسفند ماه با مراجعه به سایت نامبرده اقدام به لغو ثبت‌نام اینترنتی کنند.
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش اذعان کرد:‌ در صورتی که فرهنگیان بنا به دلایلی موفق به ثبت‌نام و رزرو اینترنتی اسکان نوروزی نشوند می‌توانند از 28 اسفند ماه تا 12 فروردین سال 93 به پایگاه‌های استان و شهرستان‌ها مراجعه حضوری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: اولویت ارائه اسکان به فرهنگیان است و درصورتی که استان‌ها و شهرستان‌ها مسافران کمتری پذیرش نمودند می‌توانند به جز فرهنگیان عموم هموطنان را پذیرش کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
SOHA
۲۰:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سایتتون افتضاحه همون به درده خودتون میخوره من از تنکابن برم ساری واسه گرفتن شماره پذیرش خوب مثله ادم برامون تو صفحه مشخصات شماره پذیرش بذارین بدبخت اونایی که تو این دانشگاهها درس می خونن یا کار می کنن
راحله امینی
۱۵:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
متاسفم براتون.
جامعی
۱۲:۴۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
تعجب نکن
کاربر
۱۰:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
آخه این چه سایتی میگه کلمه عبور و رمز بده هرچی میدی باز نمیکنه
لطفا کمک کنید.
نعمت اله حقیقت
۱۲:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
متاسفانه وضعیت اسکان بسیار بد و نا بسامان است و همه اقشار امکان استفاده دارند باعث شلوغی و ازدهام شده و دید ستاد اسکان به درامد زایی بوده انچه دیده میشود کاهش سطح اجتماعی فرهنگیان می باشد اولا باید اختصاصی فرهنگیان باشد دوما شاهد ارایه امکانات بیشتر بود نه یک دیوار و سقف و سرویس بهداشتی دانش اموزی واقعا ادم خجالت میکشه البته در همه زمینه ها وضعیت فرهنگیان به همین صورته